بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۲
کد خبر : ۲۴۰۴۰۸

ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال رشد داشت

مجموع ارزش بازار جهانی ارز‌های دیجیتالی در حال حاضر ۲۴۳۰ میلیارد دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۰.۲ درصد بیشتر شده است. در حال حاضر ۵۰ درصد کل بازار ارز‌های دیجیتالی در اختیار بیت کوین و ۱۸ درصد در اختیار اتریوم است.

بیت‌کوین ۱۲ سال پیش توسط گروه گمنامی از معامله‌گران بر بستر بلاک‌چین ایجاد شد و از سال ۲۰۰۹ معاملات اولیه آن شکل گرفت.

کشف و جمع آوری ۲۳ دستگاه ماینر در نوشهر

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران از کشف و جمع‌آوری ۲۳ دستگاه استخراج ارز دیجیتال غیرمجاز در شهرستان نوشهر خبر داد.

پیش‌بینی ۱۲۰۰ مگاوات استفاده غیرمجاز رمزارز‌ها از برق

سخنگوی صنعت برق گفت: طبق تخمین مراکز معتبر عملی پیش‌بینی می‌شود ۱۲۰۰ مگاوات استفاده غیرمجاز رمزارز‌ها از برق در کشور داشته باشیم که این دو با هم فشار مضاعفی به شبکه وارد می‌کنند.

کشف ۱۰ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در رشت

ماموران پاسگاه انتظامی سراوان پس از هماهنگی قضائی در بازرسی از مکان مورد نظر، ۱۰ دستگاه استخراج ارز دیجیتال را کشف کردند.

مراقب کلاهبرداری رمزارزها در فضای مجازی باشید

مجرمان سایبری با تبلیغات فراوان ارز ارزان در کانال‌ها و گروه‌های شبکه‌های اجتماعی شهروندان را ترغیب به واریز بیعانه یا وجه برای خرید ارز می‌کنند و پس از دریافت بیعانه یا وجه، دیگر پاسخگوی مشتری نخواهند بود. در این شرایط همچنین احتمال فروش ارز‌های تقلبی دور از انتظار نیست و تن‌ها در این خرید سرمایه شهروندان به سرقت رفته، بلکه به همراه داشتن این ارز‌های تقلبی خصوصاً در کشور دیگر می‌تواند برای آن‌ها دردسرآفرین باشد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر