بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰
کاهش محسوس ارزش معاملات ایرالکو در بورس کالا

تقاضای ضعیف برای شمش و بیلت آلومینیومی

تقاضای ضعیف برای شمش و بیلت آلومینیومی
شرکت آلومینیوم ایران در هفته منتهی به ۲۲ اردیبهشت ماه سال جاری موفق به کسب درامد ۳۱۸ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریالی شده است.
کد خبر : ۲۴۰۵۴۰

تقاضای ضعیف برای شمش و بیلت آلومینیومی

به گزارش گروه تحقیق و مطالعات بورس نیوز،شرکت آلومینیوم ایران در هفته منتهی به ۲۲ اردیبهشت ماه سال جاری موفق به کسب درامد ۳۱۸ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریالی شده است. این فروش با توجه به افت مقادیر فروش شرکت، نسبت به هفته دوم اردیبهشت ماه در حدود ۶۰ درصد کاهش را نشان می‌دهد.

در این هفته شاهد عرضه ۲.۰۰۰ تن شمش آلومینیومی توسط این شرکت بودیم که با تقاضای ضعیف ۳۸۰ تنی همراه بود. نرخ فروش هر تن از این محصول که معادل نرخ پایه‌ی عرضه آن بود به ۵۷۴ میلیون و ۴۰۰ هزار ریال در هر تن رسید. این نرخ رشد کمتر از ۱ درصدی را نسبت به هفته دوم اردیبهشت ماه نشان می‌دهد. ارزش معامله این محصول نیز ۲۱۸ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال بود.

همچنین و همانند هفته‌های اخیر شاهد تقاضای نزدیک به صفر برای محصول بیلت آلومینیومی این شرکت بودیم. از ۵۰۰ تن عرضه این محصول تنها ۲۰ تن تقاضا ثبت شد. نرخ این محصول نیز به ۶۱۳ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال رسید. ارزش معاملات این محصول نیز به ۱۲ میلیارد و ۲۷۰ میلیون ریال رسید.

همچنین در این هفته شاهد معامله ۱۴۰ تن عرضه و معامله شمش آلیاژی این شرکت بودیم. نرخ هر تن از این محصول به ۶۲۶ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال و ارزش معاملات آن نیز به ۸۷ میلیارد و ۷۲۵ میلیون ریال رسید.


بیشتر بخوانید:

فروش ۱.۶۰۰ تن شمش و بیلت آلومینیومی

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
فروش ۱.۶۰۰ تن شمش و بیلت آلومینیومی
کاهش ۳۰ درصدی ارزش معاملات آلومینیوم ایران در بورس کالا؛

فروش ۱.۶۰۰ تن شمش و بیلت آلومینیومی

ادامه روند افزایشی نرخ محصولات
بازگشت روند معاملات محصولات ایرالکو به بیش از ۱.۳۰۰ میلیارد ریال؛

ادامه روند افزایشی نرخ محصولات "ایرالکو" برای پنجمین هفته پیاپی

ارسال نظر