بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۹
افزایش مقادیر و نرخ‌های فروش و تعدیل ۷۳درصدی سود خالص؛

ویال‌های دامی نقطه عطف "درازک"

ویال‌های دامی نقطه عطف
رشد بیش از ۶۰ درصدی مبالغ فروش و مجموع درآمدها، این شرکت موفق به تعدیل ۷۳ درصدی و افزایش بیش از ۱.۱۹۴ میلیارد ریالی سود خالص در سال مالی ۱۳۹۹ ر مقایسه با سال مالی گذشته گردیده است.
کد خبر : ۲۴۰۵۴۶

داروسازی رازک+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق و مطالعات بورس نیوز، در شرایطی که ادامه دار شدن صف‌های سنگین فروش در شرکت‌های کوچک و بعضا شرکت‌های بزرگ به یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌ها و نگرانی‌های فعالان و سهامداران در روز‌ها و ماه‌های اخیر مبدل گردیده، معاملات منفی و افت قیمت در نماد درازک نیز منجر به ناامیدی سهامدارانش شده است.

عملکرد سالانه درازک+بورس نیوز

براساس گزارش حسابرسی نشده سال مالی ۱۳۹۹ شرکت دارویی رازک، این شرکت با تکیه با رشد بیش از ۱۰ درصدی مقادیر فروش و البته رشد بیش از ۶۰ درصدی مبالغ فروش و مجموع درآمدها، این شرکت موفق به تعدیل ۷۳ درصدی و افزایش بیش از ۱.۱۹۴ میلیارد ریالی سود خالص در سال مالی ۱۳۹۹ ر مقایسه با سال مالی گذشته گردیده است.

از نکات قابل‌توجه صورت‌های مالی حسابرسی نشده سال ۱۳۹۹ این شرکت در مقایسه با عملکرد سال گذشته، رشد قابل‌ملاحظه نرخ‌های فروش ویال‌های دامی و سهم بالای این محصول از مجموع کل سود ناخالص هست، همان‌گونه که در جدول فوق ملاحظه می‌گردد.

شرح درآمد داروسازی رازک+بورس نیوز

حاشیه سود ناخالص بالای ویال‌های دامی داخلی که منجر به شناسایی سود ناخالص ۲.۶۷۶ میلیارد ریالی در این گروه گردیده در کنار افزایش مقادیر و نرخ‌های فروش سایر گروه‌ها از اصلی‌ترین آیتم‌های سودآوری این شرکت در سال ۱۳۹۹ هست.


  • بیشتر بخوانید:

«درازک» درصدد توسعه خطوط تولید

اشتراک گذاری :
ارسال نظر