بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۰
تایید سه هسته در مرکز نوآوری صنایع دستی مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی ایلام
رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی ایلام گفت: هم‌اکنون در مرکز نوآوری صنایع دستی جهاد دانشگاهی ایلام سه هسته تأیید شده وجود دارد مراحل رشد خود را می‌گذرانند.
کد خبر : ۲۴۰۸۸۳

خواندن ۲ دقیقه

مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی ایلام+بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز، شهریار رستمی، رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی ایلام اظهار کرد: مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی ایلام به عنوان تنها مرکز استان که توانسته مجوز فعالیت مرکز نوآوری صنایع دستی را دریافت کند از آمادگی لازم برای برگزاری کارگاه‌ها، رویداد‌ها و ایده‌شو‌های نوآورانه دانشجویان سطح استان برخوردار است.

وی گفت: این مرکز با اعتماد به نقش دانشجو در تکمیل زیست بوم اقتصاد دانش‌بنیان در نظر دارد با تدوین برنامه جامع و استفاده بهینه از تمام ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها و با ایجاد پیوند بین دانشجویان و اساتید، شتاب دهنده‌ها، استارت آپ‌ها، مراکز صنعتی، شرکت شهرک‌های صنعتی، مراکز نوآوری و شکوفایی، پارک علم و فناوری و ایجاد فضای کارآفرینی در مسیر زیست بوم کارآفرین و نوآوری فناورانه نهایت سعی و تلاش خود را به کار گیرد.

رستمی گفت: در این راستا مرکز نوآوری صنایع دستی آمده برگزاری وبینارها، کارگاه‌ها، رویداد‌ها و ایده شو‌های نوآورانه دانشجویان سطح استان است.

وی ترویج رویداد‌های بومی مراکز سرمایه‌گذاری خطرپذیر با هدف ارتقای درون‌زا و برون‌گرایی فناوری مناسب با نیاز‌های استان، بهره‌برداری موثر از ظرفیت دانشجویان، فناوران و نوآوران، تجاری‌سازی ایده‌های بخش دانشگاهی و طرح‌های صنعتی و صنایع دستی، ارتباط صنایع دستی، صنعت و دانشگاه با برگزاری رویداد استارتاپی و شناسایی حلقه‌های مفقوده و جلب توجه سرمایه‌گذاران و فعالان صنعتی و حوزه صنایع دستی به رخداد‌های استارتاپی حوزه‌های مرتبط را از مهم‌ترین اهداف مرکز نوآوری برشمرد.

رستمی خاطرنشان کرد: برگزاری استارتاپ مجازی صنایع دستی و دوخت‌های سنتی به صورت کشوری، برگزاری ورکشاپ‌های مختلف در حوزه دوخت‌های سنتی و صنایع دستی و برگزاری وبینار‌های تخصصی در حوزه کارآفرینی از جمله کارکرد‌های این مرکز است.

رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی ایلام اضافه کرد: هم اکنون در مرکز نوآوری صنایع دستی جهاد دانشگاهی ایلام سه هسته تأیید شده وجود دارد که نفرات اول تا سوم استارتاپ مجازی صنایع دستی و دوخت‌های سنتی بوده و مراحل رشد خود را می‌گذرانند.


  • بیشتر بخوانید:

نخستین رویداد پیوند در حوزه جلبک و صنعت ساختمان برگزار می‌شود

اشتراک گذاری :
ارسال نظر