بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۳
تعداد ۱۹۷ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در شهرک صنعتی شمس آباد
معاون مدیرعامل شرکت توزیع برق جنوب استان تهران گفت: با کشف ۲ مزرعه استخراج پول مجازی «بیت کوین» طی یک ماه گذشته در شهرک شمس آباد، ۱۹۷ دستگاه ماینر کشف و ضبط شد.
کد خبر : ۲۴۱۱۸۰

خواندن ۲ دقیقه

ماینر+بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز، معاون مدیرعامل شرکت توزیع برق جنوب استان تهران گفت: با کشف ۲ مزرعه استخراج پول مجازی «بیت کوین» طی یک ماه گذشته در شهرک شمس آباد، ۱۹۷ دستگاه ماینر کشف و ضبط شد.

داود رحیمی، معاون مدیرعامل شرکت توزیع برق جنوب استان تهران اظهار کرد: یکی از مزرعه‌های کشف شده با ۱۱۲ دستگاه ماینز در یک واحد تولیدی بود که از برق ارزان قیمت صنعتی برای استخراج ارز دیجیتال استفاده می‌کرد و مزرعه دیگر نیز با ۸۵ دستگاه از برق تجاری استفاده می‌کرد.

وی عنوان کرد: با توجه به اهمیت موضوع و جلوگیری از سوء استفاده سودجویان از مناطق کشاورزی و صنعتی برای استخراج غیرمجاز پول مجازی، بازرسی‌های مستمر توسط نهاد‌های نظارتی اجرا و با متخلفان برابر قانون برخورد می‌شود.

رحیمی با اشاره به اینکه تعرفه برق کشاورزی و صنعتی از تجاری و خانگی ارزان‌تر محاسبه می‌شود، بیان کرد: تعرفه پایین قیمت برق صنعتی و کشاورزی موجب شده افراد سودجو این مراکز را برای انجام فعالیت‌های خود انتخاب کنند.


  • بیشتر بخوانید:
اشتراک گذاری :
ارسال نظر