بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۶
در گفت‌وگو با بورس‌نیوز تاکید شد:

مدیرعامل صندوق تثبیت بازار: سودی نکرده‌ایم...

از معاملات سهام، نوسان نگرفته و سودی نکرده ایم و اتفاقا از این معاملات، زیان هم کرده ایم. ۸ برابر شدن هزار میلیارد تومان، اشتباه است.
کد خبر : ۲۴۱۲۶۷

مدیرعامل صندوق تثبیت بازار: سودی نکرده‌ایم...

به گزارش بورس نیوز، مدیرعامل صندوق تثبیت بازار در بخشی از مصاحبه امروز خود با یکی از رسانه های بازار سرمایه، گفته اند "در آذر ماه سال گذشته هزار میلیارد تومان به این صندوق واریز شده که در چهار ماه این هزار میلیارد تومان را ۸ بار خرید و فروش کردیم و به ۸ برابر رسانده ایم..." این اظهار نظر ایشان این شائبه را ایجاد کرده که صندوق تثبیت بازار از معاملات سهام سود کرده و هزار میلیارد تومان را به ۸ هزار میلیارد تومان رسانده است!

محمد ابراهیم آقابابایی مدیرعامل صندوق تثبیت بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس نیوز در این خصوص بیان کرد: منظور از ۸ بار خرید و فروش با این هزار میلیارد تومان این بوده که با این پول، ۸ بار اقدام به خرید خرد سهام کرده ایم و بعد اقدام به فروش در بازار بصورت بلوکی کرده ایم. بنابراین هزار میلیارد تومان، ۸ بار گردش مالی داشته و گردش معاملات صندوق تثبیت بازار تقریبا ۸ هزار میلیارد تومان بوده است. از معاملات سهام، نوسان نگرفته و سودی نکرده ایم و اتفاقا از این معاملات، زیان هم کرده ایم. ۸ برابر شدن هزار میلیارد تومان، اشتباه است.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
"پساتعادل" را «سازمان بورس» چگونه رقم می‌زند؛

غول‌های بورس "نقدینگی" را می‌بلعند

بازار‌های مالی ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰؛

"شاخص هم‌وزن" یا پَر وزن ...

اردوگاه "بازارسرمایه" در انتظار تراکنش سبز؛

"همتی" که در کوره بورس ذوب شد

ساعت پنج و نیم عصر؛

روز پس از فردا

ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Germany
دوشنبه ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۹
لعنت بر هفت پشتتان