بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۲
ارائه مدل کسب و کار هفت استارت آپ در دوشنبه‌های استارت‌آپی
در رویداد آنلاین «دوشنبه‌های استارت‌آپی» که با هدف جذب سرمایه در حوزه فین‌تک با حضور هفت استارت‌آپ برگزار شد، این استارت‌آپ‌ها ویژگی‌های محصول و مدل کسب و کار و نیاز‌های سرمایه‌گذاری خود را به سرمایه‌گذاران حاضر و وبیناری رویداد ارائه کردند.
کد خبر : ۲۴۱۳۴۵

خواندن ۲ دقیقه

ارائه مدل کسب و کار هفت استارت آپ در دوشنبه‌های استارت‌آپی

به گزارش بورس نیوز، در رویداد آنلاین «دوشنبه‌های استارت‌آپی» که با هدف جذب سرمایه در حوزه فین‌تک با حضور هفت استارت‌آپ برگزار شد، این استارت‌آپ‌ها ویژگی‌های محصول و مدل کسب و کار و نیاز‌های سرمایه‌گذاری خود را به سرمایه‌گذاران حاضر و وبیناری رویداد ارائه کردند.

نخستین تیم متقاضی سرمایه در رویداد جذب سرمایه در حوزه فین‌تک استارت‌آپی بود که برای سامانه‌های مبتنی بر هوش مصنوعی (بلاکچین) محصول خود را معرفی کرد. سرمایه مورد تقاضای این استارت‌آپ یک میلیارد تومان در ازای ۳۰ درصد از سهام بود. این محصول با تحلیل بهینه اطلاعات، ریسک‌های مدیریت نقدینگی را کاهش داده و نقش بسزایی در افزایش سود سرمایه دارد.

دومین تیم متقاضی سرمایه در رویداد جذب سرمایه در حوزه فین‌تک استارت‌آپی بود که برای صندوق سرمایه‌گذاری مشترک الگوریتمیک در بازار جهانی محصول خود را معرفی کرد. سرمایه مورد تقاضای این استارت‌آپ ۷۰ هزار دلار در ازای ۲۰ درصد سهام است. ویژگی منحصربه‌فرد این محصول سرمایه‌گذاری در مدیریت و کنترل ریسک است.

سومین تیم متقاضی سرمایه در این رویداد استارت‌آپی بود که برای ارائه خدمات مالی پرداخت محصول خود را معرفی کرد. سرمایه مورد تقاضای این استارت‌آپ ۱.۵ میلیارد تومان در ازای ۳۰ درصد از سهام است. ویژگی منحصربه‌فرد این محصول درگاه متناسب با نیاز کاربر، پرداخت در محل، کارت بانکی مخصوص تیپول و امکان پرداخت قسطی است.

چهارمین تیم متقاضی سرمایه در رویداد جذب سرمایه در حوزه فین‌تک استارت‌آپی بود که برای سامانه تحلیل بازار بورس و بازار‌های جهانی محصول خود را معرفی کرد. سرمایه مورد تقاضای این استارت‌آپ ۹۰۰ میلیون تومان در ازای ۱۵ درصد از سهام است. ویژگی منحصربه‌فرد این محصول نمایش کلیه سهام با توجه به آخرین قیمت معامله شده، نمایش نمودار الگوریتمی در بازه ۳ و ۶ ماهه، درصد قدرت خرید و فروش بر اساس ابزار‌های تکنیکالی و بررسی گزارش‎‌های فصلی هر سهم از طریق سایت کدال است.

پنجمین تیم متقاضی سرمایه استارت‌آپی بود که برای تعاونی آنلاین خدمات رفاهی کارکنان محصول خود را معرفی کرد. سرمایه مورد تقاضای این استارت‌آپ ۲.۵ میلیارد تومان در ازای ۱۵ تا ۲۰ درصد از سهام است. این محصول یک پلتفرم ارائه خدمات رفاهی از جمله فروش اقساطی کالا و خدمات با استفاده از اعتبار حقوقی و با تکیه بر پتانسیل تقاضای کارکنان است.

ششمین تیم متقاضی سرمایه در این رویداد استارت‌آپی بود که برای اپلیکیشن سفارش‌گیری و پرداخت اشتراکی محصول خود را معرفی کرد. سرمایه مورد تقاضای این استارت‌آپ ۵۰۰ میلیون تومان در ازای ۱۰ درصد از سهام است. ویژگی منحصربه‌فرد این محصول سیستم پرداخت، ثبت سفارش، حسابداری و مدیریت ارتباط با مشتری، جمع‌آوری اطلاعات مشتریان به صورت سیستماتیک، منوی دیجیتال، ویترین آنلاین و سیستم ثبت سفارش و پرداخت برای کسب و کار‌های اینستاگرامی است.


  • بیشتر بخوانید:

حدود ۱۳ هزار میلیارد تومان خدمات مالی به شرکت‌های دانش بنیان

اشتراک گذاری :
ارسال نظر