بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۰۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۰
ثبت ۱۷۲۶ میلیارد ریال سود عملیاتی
بانک اقتصادنوین در اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۰، گل کاشت و موفق به کسب یک هزار و ۷۲۶ میلیارد ریال سود عملیاتی شد که این رقم نسبت به سود اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۹، حدود ۱۳ برابر شده است.
کد خبر : ۲۴۱۴۸۰

ثبت ۱۷۲۶ میلیارد ریال سود عملیاتی

به گزارش بورس‌نیوز، بر اساس اطلاعات منتشرشده در سامانه اطلاع‌رسانی ناشران (کدال) بانک اقتصادنوین در اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۰، حدود ۱۴ هزار و ۵۲۶ میلیارد ریال از محل واسطه‌گری مالی درآمد کسب کرده است.

هم‌چنین سود پرداختی به منابع تامین شده در این بانک به ۱۲ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال رسیده که مقایسه این دو رقم نشان از ثبت سود عملیاتی به میزان یک هزار و ۷۲۷ میلیارد ریال در اردیبهشت سال جاری دارد.

این بانک در ماه مشابه سال ۱۳۹۹، حدود پنج هزار و ۱۰۴ میلیارد ریال درآمد از محل واسطه‌گری مالی کسب و در مقابل رقمی حدود چهار هزار و ۹۲۵ میلیارد ریال به منابع تامین شده سود پرداخت کرده بود.

سود عملیاتی بانک اقتصادنوین در اردیبهشت‌ماه سال گذشته حدود ۱۷۸ میلیارد ریال بود که این رقم در اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۰، بیش از ۱۳ برابر شده است.

گفتنی است، سود عملیاتی بانک اقتصادنوین در فروردین‌ماه سال جاری یک هزار و ۴۹۲ میلیارد ریال بود که رقم تجمیعی آن در دو ماه ابتدایی سال، به سه هزار و ۲۱۹ میلیارد ریال رسید.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
با اعلام بانک اقتصاد نوین؛

"ونوین" دو شرکت را ادغام کرد

تداوم سیر صعودی درآمدهای
عملکرد بانک اقتصاد نوین در فروردین‌ماه سال ۱۴۰۰؛

تداوم سیر صعودی درآمدهای "ونوین"

ارسال نظر