بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۲
کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس نیوز:

دور برگردان بازار با مدیریت فروش حقوقی‌ها

دور برگردان بازار با مدیریت فروش حقوقی‌ها
کارشناس بازار سرمایه گفت: اگر فروش حقوقی‌ها مدیریت شود و تزریق نقدینگی نیز به بازار صورت بگیرد تعادل به بازار برخواهد گشت.
کد خبر : ۲۴۱۵۳۵

دور برگردان بازار با مدیریت فروش حقوقی‌ها

 

احمد احمدآبادی در گفت‌وگو با بورس نیوز، درباره رشد شاخص بازار اظهار کرد: اینکه بازار در این محدودههای قیمتی و در سهام بزرگ در حال خرید و رو به بالا است به دلیل جذابیت قیمتها است، اما اینکه گروههای سیاسی به شکل مقطعی در حال حمایت از بازار هستند را نمیتوان تائید کرد.

کارشناس بازار سرمایه افزود: با توجه به اتفاقاتی که در بازارهای جهانی در حال اتفاق افتادن است امیدوارم شکل معاملاتی چند روز اخیر ادامه پیدا کند تا قبل از شوک احتمالی منفی که در قیمتهای جهانی کامودیتیها ایجاد خواهد شد بازار به تعادل رسیده و صف خرید قدرت گرفته باشد تا بتواند از شوک ناشی از این موضوع عبور کند، شوک بدین معنی که بازار به حدی رنجور شده است که تحمل اتفاق منفی حتی در حد پیش‌بینی را هم ندارد.

وی بابیان اینکه اگر شرایط فعلی بازار همانند چند روز گذشته ادامه داشته باشد میتوان اذعان کرد بازار استارت بازگشت به تعادل را زده است، گفت: هنوز شاهد جولان حقوقیها در صفهای فروش هستیم هرچند در برخی موارد این موضوع اجتناب‌ناپذیر است، اما در مواقعی این اقدامات به حدی زیاد میشود که بازار را دچار مشکل میکند.

احمدآبادی بیان کرد: اگر فروش حقوقیها مدیریت شود و تزریق نقدینگی نیز به بازار صورت بگیرد ازنظر روانی سیگنال مثبت به بازار خواهد داد و تعادل را به بازار برمی‌گرداند.

کارشناس بازار سرمایه درباره تأثیر تغییر دولت بر بازگشت اعتماد سرمایهگذاران تصریح کرد: امیدوارم اتفاقی که با استقرار دولت جدید صورت میگیرد ناشی از هیجان نباشد و یک برنامه و طرح در دستور کار قرار داشته باشد تا به‌واسطه آن بازار در مسیر درست قرار گیرد.


بیشتر بخوانید:

۲ عامل برای چاشنی سبزشدن "بورس"

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
۲ عامل برای چاشنی سبزشدن
کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس نیوز:

۲ عامل برای چاشنی سبزشدن "بورس"

حق همیشه با
هشدار حقوقدان و وکیل فعالان بازار سرمایه به مدیریت سازمان بورس و اوراق بهادار؛

حق همیشه با "سازمان بورس" نیست

ارسال نظر