بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۷
عملکرد ماهانه گروه بهمن در اردیبهشت‌ماه بررسی شد؛

تمرکز ویژه سرمایه‌گذاری"خبهمن‌" بر «خودرو و ساخت قطعات»

تمرکز ویژه سرمایه‌گذاری
بیشترین میزان بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری در بخش «خارج از بورس» با ۱۰۱ هزار و ۵۰۴ میلیارد ریال بوده و مابقی آن در بخش «پذیرفته‌شده در بورس» ثبت‌شده است.
کد خبر : ۲۴۱۷۸۷

گروه بهمن+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، گروه بهمن در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۰ مجموع بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری طی دوره یک‌ماهه را برابر با مبلغ ۱۴۰ هزار و ۸۸۶ میلیارد ریال گزارش کرده که از مجموع ۲ بخش «پذیرفته‌شده در بورس» و «خارج از بورس» تشکیل‌شده، همچنین بیشترین میزان بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری در بخش «خارج از بورس» با ۱۰۱ هزار و ۵۰۴ میلیارد ریال بوده و مابقی آن در بخش «پذیرفته‌شده در بورس» ثبت‌شده است.

میزان بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری‌ها طی دوره یک‌ماهه با کاهش کمتر از یک درصدی نسبت به ماه گذشته روبه‌رو بوده و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز رشد قابل توجه ۱۰۹۵ درصدی را تجربه کرده است.

عمبکرد ماهانه خبهمن+بورس نیوز

صورت پورتفوی سهام شرکت‌های خارج از بورس "خبهمن"

پورتفوی خارج از بورس خبهمن+بورس نیوز

بر پایه این گزارش، شرکت گروه بهمن طی عملکرد یک‌ماهه منتهی به اردیبهشت سال ۱۴۰۰، در صورت صورت پورتفوی سهام شرکت‌های خارج از بورس کل مبلغ بهای تمام‌شده (خارج از بورس) را برابر با ۱۰۱.۵۰۴.۴۰۶ میلیون ریال ارائه‌شده که نسبت به دوره مشابه سال گذشته با افزایش ۱۴۵۵ درصدی مواجه بوده است.

صورت‌وضعیت پرتفوی بورسی "خبهمن"

بر اساس این گزارش، گروه بهمن در انتهای اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۰ چندین شرکت را با بهای تمام‌شده ۳۹,۳۸۲,۴۴۰ میلیون ریال در پرتفوی بورسی خود داشته که با رشد ۱۰۰ درصد به مبلغ ۷۸.۹۵۸.۳۹۶ میلیون ریال رسیده است.

صورت خلاصه سرمایه گذاری‌ها به تفکیک گروه صنعت

گروه بهمن در اردیبهشت‌ماه بیشترین میزان بهای‌تمام شده جهت سرمایه‌گذاری را در بخش «خودرو و ساخت قطعات» با ۶۳.۴۲۵.۷۹۹ میلیون ریال به ثبت رسانده که بخش عمده‌ای از آن را در بخش خارج از بورس مشاهده می‌کنیم و پس از این بخش، «واسطه‌گری‌های مالی و پولی» با ۵۰.۹۹۸.۸۴۹ میلیون ریال بیشترین سهم را از آن خود کرده است.


  • بیشتر بخوانید:

رشد ۱۱۲ درصدی پرتفوی بورسی "خبهمن"

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
«واسطه‌گری‌های مالی و پولی» بیشترین تمرکز
رشد ۱۰۹۴درصدی "بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری‌ها"؛

«واسطه‌گری‌های مالی و پولی» بیشترین تمرکز "خبهمن"

۷خوان سودسازی
افزایش ۸ درصدی سودآوری نسبت به گزارش حسابرسی نشده؛

۷خوان سودسازی "وبهمن" / سود ۱.۹۷۸ ریالی هر سهم در سال ۱۳۹۹

عدم تقسیم سود‌های فروش اصلی‌ترین چالش سهامداران؛

"وخارزم " و شناسایی سود‌های ناشی از فروش

ارسال نظر