بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۳
معامله بیش از ۶۶۰۰ ورقه اوراق گواهی ظرفیت در بورس انرژی
روز گذشته، در بازار سایر اوراق بهادار قابل معامله بورس انرژی ایران و در تابلوی اوراق گواهی ظرفیت ۶۶۷۹ ورقه گواهی ظرفیت نقدی با ارزش بیش از ۱۲۷ میلیارد و ۵۵۵ میلیون ریال مورد معامله قرار گرفت.
کد خبر : ۲۴۱۸۵۶

خواندن ۲ دقیقه

بورس انرژی+بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز،  در جلسه معاملاتی دیروز همچنین در بازار فیزیکی برق بورس انرژی ایران، ۲۳ هزار و ۴۰۰ قرارداد معادل ۳ میلیون و ۹۳۱ هزار و ۲۰۰ کیلووات ساعت به ارزش بیش از ۲ میلیارد و ۱۷۸ میلیون ریال توسط شرکت تولید نیروی برق پرند مپنا برای دوره تحویل هفتگی خرداد ۱۴۰۰ عرضه و مورد معامله قرار گرفت.

خاطر نشان می‌شود، در بازار عمده فروشی برق و بازار مصرف کنندگان بزرگ برق (بازار خرده فروشی برق) نماد‌های بارپیک روزانه، بارپایه روزانه، میان باری روزانه و کم باری روزانه ۱۴۰۰/۰۴/۱۰ گشایش یافتند.

همچنین در بازار عمده فروشی برق و بازار مصرف کنندگان بزرگ برق (بازار خرده فروشی برق) نماد‌های بار پیک روزانه، بار پایه روزانه، میان باری روزانه و کم باری روزانه و نماد‌های بار پیک هفتگی، بار پایه هفتگی، میان باری هفتگی و کم باری هفتگی ۱۴۰۰/۰۳/۱۵ پایان جلسه معاملاتی دیروز متوقف و فرآیند تحویل آن‌ها آغاز شد.

همچنین دیروز در تابلوی سلف موازی استاندارد برای قرارداد‌های با سررسید یکسال و بیشتر در بازار مشتقه بورس انرژی ایران، در نماد (سمیعا۰۰۲) ۱۵ هزار و ۳۶۸ قرارداد با ارزشی بالغ بر ۲۰۱ میلیارد و ۷۱۵ میلیون و ۶۰۳ هزار و ۹۲۰ ریال و در نماد (سنفت۰۰۱) ۱۷۲۰ قرارداد با ارزش ۲۰ میلیارد و ۴۹ میلیون ۴۳۸ هزار ریال و در نماد (سنفت۰۰۷) ۶۷ هزار و ۵۰۰ قرارداد با ارزش ۱۰۶۴ میلیارد و ۵۶۱ میلیون و ۴۰۰ هزار ریال و نماد (سحرا۰۲۱) ۳۱۱ هزار و ۵۸۴ قرارداد با ارزش ۹۰۳ میلیارد و ۴۹۷ میلیون و ۸ هزار و ۹۶۰ ریال معامله شد.


  • بیشتر بخوانید:

معاملات ۱۱۲هزار کیلووات در هر ساعت برق توسط دو شرکت تولید برق

اشتراک گذاری :
ارسال نظر