بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۳
بیش از هفت سال پیش، شتاب‌دهند دیموند با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی برای تمام علاقه‌مندان در سراسر کشور شکل گرفت. تا پیش از آن کارآفرینی بیشتر سهم کسانی می‌شد که در تهران اقامت داشتند و از لحاظ طبقه اجتماعی، امکان آزمون و خطا و ریسک‌های متنوع در بیزینس‌های مختلف را داشتند.
کد خبر : ۲۴۱۸۹۰

خواندن ۲ دقیقه

شتابدهی آنلاین دیموند+بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز، هر استارت‌آپ به آموزش‌های تخصصی نیاز دارد؛ باید به استاد‌ها و منتور‌های تخصصی دسترسی داشته باشد. همچنین منابع مالی دریافت بهترین آموزش‌های مورد نیاز را داشته باشد و در تهران هم حضور داشته باشد. علاوه بر تمام این‌ها تیم سازی درستی انجام داده و در نهایت امکان وصل شدن به فعالان و سرمایه‌گذاران اکوسیستم را داشته باشد. تا پیش از این تمام این امکانات در اختیار تعداد محدودی از دنبال کنندگان جدی کارآفرینی بود.

آموزش‌های تخصصی کارآفرینی برای تمام ایران!

اکنون برای تمام کسانی که رویای راه‌اندازی استارت آپ دارند، خبر خوشحال کننده‌ای داریم. به واسطه آغاز کار شتابدهی آنلاین، امکانی فراهم شده که درصد قابل توجهی از نیاز‌های آموزشی استارتاپ ها، در تمام ایران رفع شود. دیموند به مهم‌ترین هدف خود دست یافت. تلاش کردیم محدودیت‌های کارآفرین شدن را به حداقل برسانیم! هرکس در هرجای ایران که علاقه‌مند به این حوزه است می‌تواند برای دریافت آموزش‌های تخصصی کارآفرینی روی کمک دیموند حساب کند.

شتابدهی آنلاین دیموند چیست؟

تمام خدمات دپارتمان آموزش دیموند، در دوره پیش‌شتابدهی به صورت آنلاین و رایگان در اختیار استارتاپ‌های سراسر ایران قرار می‌گیرد.

در مدت ٨ هفته، همه آموزش‌های تخصصی موردنیاز استارت آپ‌ها با استاد‌های متخصص هر حوزه در اختیار تیم‌های پذیرفته شده قرار می‌گیرد. علاوه بر آموزش، منتور‌های باتجربه در طول این مدت با استارت آپ‌ها همکاری خواهند کرد تا به صورت عملی در رشد بیزینس کمک کننده باشند. همچنین مشاوره مالی و مالیاتی و خدمات حقوقی هم به استارتاپ‌ها در صورت پذیرفته شدن در شتابدهی داده می‌شود. تمام خدمات ذکر شده متناسب با سطح و نیاز‌های هر استارتاپ طراحی و در اختیار آن‌ها قرار خواهد گرفت. در پایان این ٨ هفته، امکانی برای استارتاپ‌ها فراهم می‌شود که ایده خود را در جلسه‌ای با حضور متخصصین ارائه دهند تا مقدمات رشدشان در مقیاس بزرگ‌تر فراهم شود. استارت‌آپ‌ها برای شرکت در شتابدهی آنلاین دیموند می‌بایست ایده خود را در سایت دیموند ثبت کنند.

دوره اول شتابدهی آنلاین دیموند در دی‌ماه ١٣٩٩ برگزار شد. در این دوره بیش از ٥٠ استارتاپ ثبت‌نام کردند که از این بین ٥ استارت آپ وارد پیش‌شتابدهی آنلاین شدند و طی مدت دوماه تمام خدمات دپارتمان آموزش دیموند (دیموندلب) به صورت رایگان در اختیار آن‌ها قرار گرفت. در دوره اول پیش شتابدهی آنلاین دیموند استارتاپ‌هایی از سراسر ایران ثبت‌نام کردند که در بین پذیرفته‌شدگان دو استارتاپ از گرگان و اهواز حضور داشتند.

خدمات شتابدهی آنلاین دیموند:

آموزش تخصصی
منتورشیپ و جلسات خصوصی
مشاوره حقوقی
مشاوره مالی و مالیاتی

ایجاد ارتباط با صنایع مرتبط هر حوزه جهت تعامل میان کسب و کار‌های نوپا و بنگاه‌های فعال در این حوزه ها، که باعث می‌شود استارتاپ‌ها به دایره وسیعی از کاربران، مشتریان، تجربه و حتی سرمایه گذاری، وصل شوند. برگزاری جلسه‌ای برای ارئه استارتاپ‌ها به متخصصین تدارک خواهیم دید تا مقدمات رشدشان در مقیاس بزرگ‌تر فراهم شود.

نتیجه اولین دوره شتابدهی آنلاین دیموند چه بود؟

پس از این دوره‌ی دوماهه جلسه‌ای با حضور متخصصین اکوسیستم استارتاپی برگزار شد و تیم‌ها ماحصل فعالیت‌های خودشان را در این رویداد ارائه دادند. در انتها در دو استارتاپ سرمایه گذاری انجام شد و این دو تیم رسما وارد شتابدهی دیموند شدند تا به مدت ٦ ماه خدمات دیموند در اختیار آن‌ها قرار بگیرد؛ من جمله: سرمایه گذاری، منتورینگ، ارتباط تیم‌ها با شبکه ارتباطی و شرکت‌های همکار دیموند، فضای کار و ادامه آموزش تخصصی.

ضمنا به یکی از استارتاپ‌ها تا پایان خرداد فرصت داده شد تا در صورت رسیدن به تارگت‌های تعیین شده، آن‌ها هم وارد این پروسه ٦ ماهه شوند.


  • بیشتر بخوانید:

برگزاری رویدادی برای شبکه‌سازی و تعامل

اشتراک گذاری :
ارسال نظر