بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۵
در هفته دوم خردادماه صورت گرفت؛

بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار گواهی سپرده سکه طلا

بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار گواهی سپرده سکه طلا
در جریان معاملات دومین هفته کاری خرداد ماه ۱۴۰۰ در بازار ابزار‌های مالی بورس کالای ایران و در نماد‌های معاملاتی گواهی سپرده سکه طلا، تعداد یک میلیون و ۲۱۴ هزار گواهی دست به دست شد و ارزش ۱۳۰۴ میلیارد و ۸۲۹ میلیون ریالی برای آن به ثبت رسید.
کد خبر : ۲۴۲۰۵۵

خواندن ۲ دقیقه

گواهی سپرده سکه طلا+بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز، هفته گذشته در مجموع تعداد یک میلیون و ۵۴۷ هزار گواهی سپرده کالایی بر پایه دارایی‌های برنج، پسته فندقی، زعفران نگین و پوشال، زیره سبز و نیز سکه طلا به ارزشی بیش از ۱۳۴۷ میلیارد و ۸۴۵ میلیون ریال دادوستد شد که سکه طلا در صدر این معاملات قرار گرفت.

معامله ۳۲۴ هزار و ۵۶۸ گواهی سپرده زعفران نگین نیز ارزش ۳۸ میلیارد و ۷۶۶ میلیون ریالی را در پی داشت. تعداد ۱۹۱۳ گواهی سپرده زعفران پوشال نیز در حالی مورد معامله قرار گرفت که ارزش تقریبی ۱۶۴ میلیون ریالی برای آن رقم خورد.

معامله گران ۱۱۹۸ گواهی سپرده پسته فندقی را نیز خریدند تا ارزشی نزدیک به ۲ میلیارد ریال برای آن ثبت شود. ۴۰۱۴ گواهی سپرده برنج نیز در حالی روی تابلو معامله شد که ارزشی بیش از ۱.۱ میلیارد ریال روی تابلوی معاملات درج شد.

در جریان معاملات هفته‌ای که گذشت ۱۷۹۹ گواهی سپرده زیره سبز نیز در شرایطی دست به دست شد که ارزش نزدیک به یک میلیارد ریالی را در پی داشت.


  • بیشتر بخوانید:

تعیین زمان فرآیند تحویل قرارداد‌های آتی زیره سبز سررسید خرداد ۱۴۰۰

اشتراک گذاری :
ارسال نظر