بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۰
کاهش ۹۰ درصدی سود "فلوله" و گل به خودی در سال تورم؛

آرزوی سهامداران "فلوله" برای دیدن رنگ سبز

"فلوله" با اعلام سود ۲۶ریالی شاید خیال سهامداران خود را از ادامه صف فروش و احتمال بالای افت‌های بیش از ۵۰ درصدی از قیمت‌های کنونی، راحت کرد.
کد خبر : ۲۴۲۱۰۷

خواندن ۲ دقیقه

شرکت لوله و ماشین سازی ایران+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق و مطالعات بورس نیوز، در حالی که صف فروش‌های سنگین در نماد" فلوله "به بیش از ۱۱۰ روز نیز رسیده، صورت‌های مالی سالانه منتشر شده شرکت لوله و ماشین‌سازی ایران حاکی از کاهش ۹۰ درصدی سود خالص در سال ۱۳۹۹ در مقایسه با سال گذشته آنهم در سال گره خورده با تورم است.

گزارش حسابرسی نشده فلوله+بورس نیوز

اعلام سود ۲۶ ریالی این شرکت شاید خیال سهامدارانش را از ادامه صف فروش و احتمال بالای افت‌های بیش از ۵۰ درصدی از قیمت‌های کنونی دارد.

از موارد قابل توجه صورت‌های مالی سالانه حسابرسی نشده این شرکت می‌توان به سود خالص ناچیز و هزینه‌های مالی بالای ۴۶۴ میلیارد ریالی اشاره داشت که تقریبا تمام سود عملیاتی این شرکت را پوشش داده است.

از نکات تامل برانگیز و امیدوارکننده دیگر صورت‌های مالی منتشر شده این شرکت در پایان سال مالی ۱۳۹۹ در مقایسه با مدت مشابه سال مالی گذشته می‌توان به افزایش قابل ملاحظه نرخ‌های فروش و رشد محسوس بیش از ۵۷ درصدی کل مبالغ فروش اشاره داشت که در جدول نیز این موضوع آشکار است.

محصولات فلوله+بورس نیوز

اما اینکه چرا قیمت سهام شرکتی با سودی ۲۶ ریالی در سال به بیش از ۴۳.۰۰۰ ریال نیز رسیده بود رخدادی است که بخشی از ریزش‌های قیمتی ماه‌های اخیر را توجیه می‌کند.


بورس‌نیوز، رسانه تخصصی بازارسرمایه در راستای شفافیت هرچه بیشتر و روشن‌شدن مسیر سرمایه‌گذاری سهامداران "فلوله"، آمادگی درج پاسخ شرکت "لوله و ماشین‌سازی ایران" را دارد.


  • بیشتر بخوانید:

"فلوله" ۱۷ درصد سهام یک شرکت را می‌فروشد

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
تعدیل منفی ۴۲درصدی و صف‌ سنگین فروش
فروش ۳.۲۳۶ میلیارد ریالی در سال مالی ۱۳۹۹ ثبت شد؛

تعدیل منفی ۴۲درصدی و صف‌ سنگین فروش "فلوله"/ کاهش چشمگیر نرخ‌های فروش

خیال راحت سهامداران
انتشار آخرین گزارش عملکرد ماهانه در سال ۱۳۹۹؛

خیال راحت سهامداران "فلوله"/ خبری از سودآوری نیست اما تعدیل چرا!

ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۴
......تو .........که تا حالا ندونستی ارزندگی فلوله بخاطر چی بوده
مهشید
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۷
چقدر .... که نفهمیدی ارزندگی این سهم بخاطر ملک های طلای که داره، بنده خدا مرینوس و هزار سهم دیگه برا چی قیمت گرفتند . فقط دارای ملکی، فلوله که ملک هاش تبدیل به تجاری و اداری شده کنار ایستگاه مترو چهاردانگه، ۲۰۰ هزار متر مربع کارخانه شمس اباد به کنار، بنده خدا شرکت با ۳۰۰ میلیارد فروش ۹۰ میلیارد تومان سود ناخالص ساخته . کی گفته شما ..دارید ؟ ...
هوش سفید
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۱:۳۹
با این مطالبی که درج می کنید معلومه عقده دیده شدن دارید. دیگه بورس نیوز با این .و تیترهای سخیفش مرده - اونایی که برا این ارجیف حقوق میگیرند بهتره به فکر کار دیگری باشند. پیشنهادم ..و ..نه کار اقتصادی که هنوز نمی دونه چی به چیه
نیما
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۲
شرکت درخواست ۱۳۰۰ درصد افزایش سرمایه از محل عرصه زمین هاش داشته. عدد بسیار چشم گیری هست و دلیلش آمادگی برای انعقاد قرارداد های بزرگ گفته شده... گزارش توجیهی شرکت و نظر حساب رس جالب بود