بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۴
مدیرعامل لیزینگ کارآفرین در گفت‌وگو با بورس نیوز:

هدف‌گذاری ۳ساله "ولکار" برای افزایش سودآوری

مدیرعامل لیزینگ کارآفرین گفت: طبق هدف‌گذاری سه ساله صورت گرفته سودآوری و سهم شرکت از بازار افزایش خواهد یافت.
کد خبر : ۲۴۲۲۵۱

هدفگذاری ۳ ساله برای افزایش سودآوری شرکت

حمیدرضا کردلویی در گفت‌وگو با بورس نیوز اظهار کرد: حمایت مستقیم از سهم توسط سهامدار عمده صورت خواهد گرفت و ما می‌توانیم برنامه‌هایی که هدف گذاری شده هم برای بازار و هم برای شرکت برای سودآوری و تعالی شرکت طی یک برنامه سه ساله را اجرایی کنیم.

مدیرعامل لیزینگ کارآفرین افزود: اگر بتوانیم به هدف‌گذاری مدنظر دست پیدا کنیم هم برای سهامداران بالفعل و هم سهامداران بالقوه این موضوع می‌تواند یک نکته مثبت محسوب شود.

وی گفت: با سابقه خوب شرکت و هدفگذاری‌هایی که صورت گرفته در صورتی که بازار زیاد منفی نباشد سهمی خواهد بود که در بازار سرمایه مورد استقبال قرار خواهد گرفت.

کردلویی بیان کرد: شرکت تا حد زیادی فعالیت‌های خود را در همه بخش‌های لیزینگی گسترده‌تر کرده است و این در حالی است که در گذشته منحصر به چند محدوده خاص شده بود که کمی گسترده‌تر شده و ادامه پیدا خواهد کرد.

مدیرعامل لیزینگ کارآفرین تصریح کرد: شرکت به زودی وارد تفاهمنامه‌های جدید خواهد شد و از طرفی سهامدار عمده به دنبال فعالیت‌های برون مرزی است که اگر به ثمر برسد بر عملکرد آینده شرکت اثرگذار خواهد بود که احتمالا حدود دو سال زمان خواهد برد.

وی خاطرنشان کرد: امروز این شرکت در کشور به عنوان لیزینگ نخست شناخته نمی‌شود، اما هدفگذاری شده تا در مدت سه سال به جایگاه نخست در این بخش دست یابد.

کردلویی گفت: شرکت در حال حاضر زیر ۱۰ درصد از بازار را در اختیار دارد، اما طبق برنامه ریزی صورت گرفته هدف کسب یک چهارم از بازار طی سه سال آینده است.


بیشتر بخوانید:

"ولکار" عرضه اولیه شد

اشتراک گذاری :
ارسال نظر