بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۶
با برگزاری مجمع شرکت قند نیشابور؛

حقیقی های "قنیشا" سود گرفتند

حقیقی های
شرکت قند نیشابور برنامه زمانبندی پرداخت سود به سهامداران را مشخص کرد.
کد خبر : ۲۴۲۳۵۷
نویسنده :
مینا علیزاده

خواندن ۲ دقیقه

شرکت قند نیشابور+بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز، شرکت قند نیشابور برنامه زمانبندی پرداخت سود به سهامداران را مشخص کرد.

بر این اساس، این شرکت اعلام کرد، سود سهامداران حقیقی می‌توانند در تاریخ ۱۴۰۰/۰۳/۱۷ به حساب سهامداران واریز شد.

همچنین، سهامداران حقوقی می‌توانند از تاریخ ۰، ۱۴۰۰/۰۳/۲۵ نسبت به دریافت سود اقدام کنند.

پرداخت سود قنیشا+بورس نیوز


  • بیشتر بخوانید:

مجمع "قنیشا" ۲۱ تومان تقسیم کرد

 

اشتراک گذاری :
گزارش خطا
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
با برگزاری مجمع عمومی شرکت قند نیشابور؛
مجمع "قنیشا" ۲۱ تومان تقسیم کرد
مجمع
این شرکت قندی برگزار می‌کند؛
مجمع "قنیشا" در انتهای ماه جاری
ادامه پیدا کردن روند نزولی درآمد‌های
عملکرد ماهانه قند نیشابور در اردیبهشت‌ماه؛
ادامه پیدا کردن روند نزولی درآمد‌های "قنیشا"
ارسال نظر
captcha
نظرات بینندگان
بینا
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۶
آقــا مــدارســو تــعــطــیــل ڪــن





سلام
پدرم جزو سهامداران قند نیشابور بودند وسال ۸۶ فوت کردند وما ۱۴ سال از سود و سهام بی خبریم و ایشان ۷ ورثه دارد لطفا راهنمایی کنید که ایا می توانیم سهام را بفروشیم باشد و آن را دریافت کنیم چه مدارکی می خواد
ممنونم از پاسخ گویی شما