بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۱
در معاملات امروز ۲۵ خردادماه ۱۴۰۰، شاخص با ریزش ۴۴ واحدی در کانال یک میلیون و ۱۵۰ هزار واحدی باقی ماند.
کد خبر : ۲۴۲۵۸۹

شاخص در کانال یک میلیون و ۱۵۰ هزار واحدی باقی ماند

به گزارش بورس نیوز، شاخص بورس اوراق و بهادار تهران، طبق روال چند وقت اخیر پس مثبت شدن روز گذشته امروز با ریزش همراه بود.

در معاملات امروز ۲۵ خردادماه ۱۴۰۰، شاخص با ریزش ۴۴ واحدی در کانال یک میلیون و ۱۵۰ هزار واحدی باقی ماند و شاخص کل هم‌وزن نیز با ریزش ۲۹۴۶ واحدی به رقم ۳۷۳ هزار و ۳۷۴ واحد رسید.

شاخص در کانال یک میلیون و ۱۵۰ هزار واحدی باقی ماند

بر پایه این گزارش، ارزش معاملات امروز درحالی به ۵۲ هزار و ۳۲۶ میلیارد ریال رسید که بیش از ۸ میلیارد و ۷۵۴ میلیون برگه در ۵۲۹ هزار و ۲۴ تعداد معامله بین سهامداران رد و بدل شد.

لازم به ذکر است که ارزش نقدی معاملات امروز بورس تهران نیز بالغ بر ۳۲ هزار و ۳۵۱ میلیارد ریال شد.

نماد‌های تاثیرگذار

"کگل" با ۱۲۹۹ واحد، "فولاد" با ۵۱۲ واحد، "فارس" با ۵۰۲ واحد و "خودرو" با ۳۳۹ واحد، "خساپا" با ۳۰۷ واحد سبزپوشان تاثیرگذار در شاخص بودند.

"غکوروش"، "خودرو"، "ولکار"، "شپنا"، "خساپا"، "خگستر" و "خپارس"نماد‌های پرتراکنش امروز بازار بودند.

در بازار امروز ۲۸ نماد صف خرید و ۲۱۰ نماد صف فروش بودند.

ارزشمند‌های امروز

از سوی دیگر باید اشاره داشت بیشترین ارزش معامله مربوط به نماد‌هایی همچون "امین یکم "، " پارسان ۲"، "پالایش"، "شپنا"، "خودرو"، "خگستر" و "داریکم" بوده است.

پُر حجم‌های امروز

بر اساس همین گزارش باید به سراغ لیست پُر حجم‌ها نیز سری زد تا مشخص شود که سهامداران بورس تهران، امروز به سراغ کدام سهم‌ها رفته‌اند.

در همین راستا بر اساس آمار‌های ارائه شده «خودرو با یک میلیارد و ۱۰۷ میلیون سهم»، «خساپا با ۸۲۰ میلیون سهم»، «خگستر با ۸۱۲ میلیون سهم»، «امین یکم با ۷۸۲ میلیون سهم»، «امین یکم ۲ با ۶۴۲ میلیون سهم»، «خپارس با ۵۹۵ میلیون سهم» و «خبهمن با ۲۲۲ میلیون سهم» در این لیست جای گرفته‌اند.


بیشتر بخوانید:

شاخص کل ۸ هزار و ۹۹۱ واحد رشد کرد

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر