بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۰
شناسایی و جمع آوری بیش از ۲ هزار دستگاه ماینر در یک روز
سخنگوی صنعت برق گفت: با گزارش‌های مردمی، دریک عملیات از پیش طراحی شده، در یک روز بیش از ۲ هزار دستگاه غیرمجاز رمزارز که در مراکز متعددی نصب شده بودند، کشف و جمع آوری شد.
کد خبر : ۲۴۲۶۰۳

خواندن ۲ دقیقه

ماینر+بورس نیوز


به گزارش بورس نیوز،مصطفی رجبی مشهدی، سخنگوی صنعت برق اظهار کرد: با گزارش‌های مردمی، دریک عملیات از پیش طراحی شده، در یک روز بیش از ۲ هزار دستگاه غیرمجاز رمزارز که در مراکز متعددی نصب شده بودند، کشف و جمع‌آوری شد.

وی افزود: این عملیات نزدیک به ۲ هزار و ۱۰۰ دستگاه غیرمجاز استخراج رمزارز که در مراکز متعددی نصب شده و از برق به صورت غیرقانونی برای استخراج استفاده می‌کردند، کشف و جمع آوری شدند.

وی ادامه داد: این برنامه یکی از بزرگترین عملیات‌های همزمان از پیش طراحی شده بود که با اخذ گزارش‌های مردمی و هماهنگی ۳۵ شرکت توزیع نیروی برق در ۲۶ استان، با همکاری مشترک عوامل حراستی و فنی، نیروی انتظامی و مراجع قضایی به انجام رسید.

سخنگوی صنعت برق خاطرنشان کرد: مردم می‌توانند اطلاعات خود در باره استفاده غیرمجاز از برق برای استخراج رمز ارز را در سامانه سمات ثبت کنند تا رسیدگی شود.

رجبی مشهدی گفت: اطلاعات هموطنانی که گزارش مراکز استخراج غیرمجاز رمز ارز را در این سامانه ثبت می‌کنند، به طورکامل محرمانه باقی خواهد ماند.


  • بیشتر بخوانید:
اشتراک گذاری :
ارسال نظر