بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۲
در معاملات امروز رقم خورد؛

رشد حدود ۲ درصدی قیمت بیت کوین

در معاملات امروز بازار جهانی ارز‌های مجازی قیمت بیت کوین حدود ۲درصد نسبت به روز گذشته رشد کرد و به بالای ۴۰ هزار دلار رسید.
کد خبر : ۲۴۲۶۰۶

خواندن ۲ دقیقه


به گزارش بورس نیوز، در معاملات امروز بازار جهانی ارز‌های مجازی قیمت بیت کوین حدود ۲درصد نسبت به روز گذشته رشد کرد و به بالای ۴۰ هزار دلار رسید. بیت کوین هم اکنون با قیمت ۴۰ هزار و ۱۲۷ دلار در حال معامله است. این قیمت نسبت به هفت روز پیش ۲۲ درصد رشد داشته و ارزش کل بازار بیت کوین را به ۷۵۱ میلیارد دلار افزایش داده است.

در ۲۴ ساعت گذشته همچنین بازار بیت کوین ۱.۱۴۹ میلیون واحد حجم خورده که ارزش این معاملات ۴۶ میلیارد دلار بوده است. تعداد بیت کوین‌های جهان هم به ۱۸ میلیون و ۷۳۵ هزار و ۳۴۳ واحد رسیده است.

اتریوم هم نسبت به دیروز همین موقع ۱.۹ درصد بالا رفته و به ۲۵۹۲ دلار در هر واحد رسیده است. باینانس کوین هم ۱.۱۱ درصد رشد کرد و کاردانو نیز ۱.۲ درصد بالا رفت و به ترتیب ۱۷۳ دلار و ۱.۵ دلار در حال خرید و فروش هستند.

برخلاف این ارزها، اما دوج کوین و ریپل کاهش قیمت داشته و هم اکنون اولی ۳۲ سنت و دومی ۸۸ سنت در حال دست به دست شدن هستند. به طور کلی ارزش کل بازار جهانی ارز‌های مجازی در ۲۴ ساعت گذشته ۳.۵ درصد رشد کرده و به ۱۷۲۵ میلیارد دلار رسیده است.

در این بازار ۱۰۰ میلیارد دلار هم حجم خورده و تعداد ارز‌های در حال معامله هم به ۱۰ هزار و ۴۲۵ نوع رسیده است.


  • بیشتر بخوانید:
اشتراک گذاری :
ارسال نظر