بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۰
ثبت یک رکورد پر افتخار در ایران/چک نامزد پاستور برگشت خورد
گزارش پنج و نیم امروز نیم نگاهی دارد به یک فساد ۲۵۰ هزار میلیارد تومانی دیگر زیر سایه خصوصی سازی و خودروهایی که مردم روی هوا می برند و...
کد خبر : ۲۴۲۶۱۳

بورس

به گزارش بورس نیوز، امروز اهالی تالار شیشه ای با حضور یکی از نامزدهای انتخاباتی غافلگیر شد. این نامزد بزرگوار قول دادند تزریق ۲۰۰ میلیون دلار به بازار تب زده را به جد پیگیری می کنند و البته باز هم به قیمت گذاری های دستوری خرده گرفتند! تا اینجای کار، ۷ نامزد بزرگوار هر وعده ای داده اند تورم زا بوده و با این چشم انداز تورمی، بازار سرمایه باید سبز شود؛ حالا چرا رمقی نیست، خدا می داند.

 

خودروهایی که مردم روی هوا می برند 

 

اهالی جاده مخصوص هم این روزها هر چه عرضه کنند، مردم روی هوا می برند. از اول سال تا حالا فقط ۱۰۳ هزار خودرو در فروش فوق العاده فروخته اند که ۶۶ درصد از آمار فروش فوق العاده های مدت مشابه سال قبل بالاتر است! فقط مانده ایم اگر کمی با کیفیت تر می ساختند، مردم چطور استقبال می کردند!

 

چک نامزد پاستور برگشت خورد؟

یکی از نامزدها هم امروز چک کشید و وعده هایش را با امضای چک ۴۵۰ هزار تومانی در وجه مردم شریف ایران، رنگین تر کرد! دوستان اقتصاددان هم لپ های خود را کندند که از کجا؟؟ این بزرگوار اما به روی مبارک نیاوردند! احتمالا در دلشان می گویند فوقش چک مان برگشت می خورد و برگشت چک وعده های انتخاباتی هم که عادی است. بالاخره هر چه باشد، دوران نامزدی به همین وعده ها شیرین است؛ تحقق شان را هم نه کسی دیده و نه پیگیر بوده...

 

 فساد ۲۵۰ هزار میلیارد تومانی ۳ برادر

یکی از کاندیداها هم از یک فساد ۲۵۰ هزار میلیارد تومانی در جریان یک خصوصی سازی به نفع ۳ برادر خبر داده! خصوصی سازی، واژه ای که در سال های اخیر زیاد شنیده ایم و قرار بوده به افزایش عدالت اجتماعی و سبک بار شدن دولت ها منجر شود؛ اما فقط بوی گند و فساد از آن به مشام می رسد و جز تاراج بیت المال به نفع خواص، معنایی از آن استخراج نشده است.

 

 

ثبت رکوردی دیگر برای ایران

و اما خبر خوب پایانی اینکه باز هم در دنیا رکورددار شدیم و با افتخار، مقام اول در سقوط ارزش پول ملی را از آن خود کردیم. این کم افتخاری نیست و امیدواریم تقدیر کافی از مسببان و افتخارآفرینان به عمل آید.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر