بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۰
کد خبر : ۲۴۲۶۸۲

بیت کوین مقاومت ۴۰ هزار دلاری را شکست

در حالی که بیت کوین در معاملات روزگذشته توانسته بود برای نخستین بار در چند هفته گذشته مقاومت ۴۰ هزار دلاری را بشکند، اما دوباره این کانال را طی ساعات گذشته از دست داد. در معاملات امروز بازار جهانی ارز‌های مجازی قیمت بیت کوین ۱.۵۷ درصد نسبت به دیروز همین موقع ریخت، و هم‌اکنون ۳۹ هزار و ۹۹۵ دلار در حال معامله است.

جمع آوری بیش از ۱۰ هزار دستگاه ماینر در استان اصفهان
 
سخنگوی شرکت توزیع برق اصفهان گفت: از خرداد سال گذشته تاکنون با همکاری مراجع انتظامی ۱۰ هزار و ۵۲۶ دستگاه استخراج ارز دیجیتال غیرمجاز (ماینر) در استان کشف و ضبط شده است.
 
 
شناسایی ۱۵ دستگاه غیرمجاز استخراج ارز دیجیتال در سمنان

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان گفت: ۱۵ دستگاه دستگاه غیرمجاز استخراج ارز دیجیتال در شهرستان‌های شاهرود و دامغان کشف شد.

استفاده از رمزارزها با منشاء خارجی ترویج نمی‌شود

معاون راهبری فنی مرکز ملی فضای مجازی گفت: مرکز ملی فضای مجازی استفاده از رمزارز‌ها با منشاء خارجی نظیر بیت‌کوین را ترویج نمی‌کند، زیرا نه تنها متولی آن‌مشخص نبوده بلکه سرمایه‌گذاران آن نیز مشخص نیست.

ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال افزایش یافت

مجموع ارزش بازار جهانی ارز‌های دیجیتالی در حال حاضر ۱۷۳۰ میلیارد دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۰.۱۲ درصد بیشتر شده است. در حال حاضر ۵۳ درصد کل بازار ارز‌های دیجیتالی در اختیار بیت کوین و ۱۶ درصد در اختیار اتریوم است. 

اشتراک گذاری :
ارسال نظر