بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۳
نوسان فروش صادراتی در مدار منفی؛

«برگشت فروش» و اینبار کاهش درآمدهای "کویر"

«برگشت فروش» و اینبار کاهش درآمدهای
بیشترین میزان درآمدی که کویر از محل فروش محصول در اردیبهشت ماه به ثبت رسانده مربوط به «انواع میلگرد شاخه و کلاف صادراتی» با ۵.۱۵۳ میلیارد ریال بوده و «انواع میلگرد شاخه و کلاف داخلی» نیز با ۴.۶۶۳ میلیارد ریال در جایگاه بعدی بیشترین میزان درآمد قرار گرفته است.
کد خبر : ۲۴۲۷۳۸

تولیدی فولاد سپید فراب کویر+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت تولیدی سپید فراب کویر در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به اردیبهشت‌‎ماه سال جاری مجموع درآمد‌های حاصل‌شده طی این دوره یک‌ماهه را برابر با ۹.۸۵۶ میلیارد ریال ارائه کرده و این میزان درآمد شناسایی‌شده از محل فروش محصولات در ۲ بخش «بازار داخلی» و «بازار صادراتی» به دست آمده، همچنین از ابتدای سال مالی تا پایان اردیبهشت‌ماه سال جاری ۲۰.۰۳۹ میلیارد ریال گزارش شده و میزان سرمایه ثبت‌شده این شرکت فولادی طی دوره ۱۰.۸۰۰ میلیارد ریال اعلام‌شده است.

عملکرد ماهانه تولیدی فولاد سپید فراب کویر+بورس نیوز

مقدار درآمد‌های شناسایی‌شده کویر در اردیبهشت‌ماه

روند درآمدهای کویر+بورس نیوز

بر پایه این گزارش، شرکت تولیدی فولاد سپید فراب کویر در اردیبهشت ماه با کاهش درآمد ۳.۲۰ درصدی نسبت به ماه گذشته مواجه بوده و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز ۷۵ درصد افزایش را تجربه کرده، همچنین میزان درآمد‌های شناسایی‌شده این شرکت فولادی از ابتدای سال مالی تا انتهای اردیبهشت‌ماه نیز ۱۴۰ درصد افزایش پیدا کرده است.

میزان درآمدی که طی این ماه به ثبت رسیده به علت برگشت از فروش محصول «انواع میلگرد شاخه و کلاف» کاهش ۲.۷۳۲ میلیون ریال داشته است.

بیشترین میزان درآمدی که کویر از محل فروش محصول در اردیبهشت ماه به ثبت رسانده مربوط به «انواع میلگرد شاخه و کلاف صادراتی» با ۵.۱۵۳ میلیارد ریال بوده و «انواع میلگرد شاخه و کلاف داخلی» نیز با ۴.۶۶۳ میلیارد ریال در جایگاه بعدی بیشترین میزان درآمد قرار گرفته است.

نرخ فروش محصول «انواع میلگرد شاخه و کلاف صادراتی» در اردیبهشت ماه سال جاری ۱۱۸.۴۷۷ ریال اعلام شده که نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۹۹ درصد افزایش را به همراه داشته و نرخ فروش «انواع میلگرد شاخه و کلاف داخلی» نیز با افزایش ۱۶۰ درصدی به ۱۵۸.۲۴۷ ریالی دست یافته است.

روند فروش محصولات کویر تا اردیبهشت‌ماه سال جاری

روند فروش محصولات داخلی و صادراتی کویر+بورس نیوز

بر اساس این گزارش صورت گرفته، میزان فروش محصولات شرکت تولیدی فولاد سپید فراب کویر در اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۰ بالغ‌بر ۷۳.۶۴۸.۳۸۰ کیلوگرم به ثبت رسیده که نسبت به ماه گذشته نزدیک به ۶ درصد کاهش فروش محصولات را تجربه کرده و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز ۲۲ درصد اُفت داشته است.

میزان فروش محصولات کویر از ابتدای سال مالی تا انتهای اردیبهشت‌ماه سال جاری برابر با ۱۵۱.۶۳۵.۷۶۰ کیلوگرم اعلام‌شده که در مقایسه با سال گذشته شاهد ۹ درصد افزایش فروش را به ثبت رسانده است.
بیشترین میزان فروش محصول در اردیبهشت‌ماه سال جاری مربوط به «انواع میلگرد شاخه و کلاف صادراتی» ۴۳.۴۹۸.۱۴۰ کیلوگرم بوده است.


  • بیشتر بخوانید:

نیاز به شفافیت هزینه‌های سنگین مالی "کویر"!

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
سود ۱.۲۶۴ ریالی هر سهم فولاد فراب کویر در دوره ۹ ماهه؛

نیاز به شفافیت هزینه‌های سنگین مالی "کویر"!

رئیس اداره سهام شرکت فولاد مبارکه اصفهان در گفت‌وگو با بورس‌نیوز تاکید کرد:

پتانسیل‌های "فولاد" برای بازگشت به مدار صعود

مدیرعامل شرکت فولاد کویر عنوان کرد:

ثبت رکورد «کویر» در حوزه فروش و تناژ تولید

نرخ فروش میلگرد به بیش از ۶۰ میلیون ریال به ازای هر تن رسید؛

ادامه روند افزایشی نرخ میلگرد از دل "کویر"

ارسال نظر