بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۶
۳۵ هزار تن فروش از ابتدای سال مالی تاکنون ثبت شد؛

آیا خرداد "کپرور" می‌تواند مجمع را شیرین کند

آیا خرداد
میزان فروش محصول «زغال سنگ کنسانتره کک‌شو» شرکت فرآوری زغال‌سنگ پروده طبس در اردیبهشت‌ماه برابر با ۱۷.۳۲۲ تن اعلام‌شده است.
کد خبر : ۲۴۲۸۷۸

فرآوری زغال‌سنگ پروده طبس+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، با توجه به اینکه شرکت فرآوری زغال‌سنگ پروده طبس در کمتر از یک‌ماه دیگر باید میزبان سهامداران خود باشد، بد نیست نگاهی به آخرین گزارش عملکرد ماهانه این شرکت انداخته شود و گرمای دانه‌های زغال‌سنگ شرکت اندازه‌گیری شود.

در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۰ مجموع درآمد‌های شناسایی‌شده طی دوره یک ماهه را مبلغی بالغ‌بر ۵۷۰.۳۴۵ میلیون ریال گزارش شده، میزان درآمدی که این شرکت از ابتدای سال مالی تا انتهای اردیبهشت‌ماه کسب کرده برابر با ۱.۱۳۱ میلیارد ریال گزارش شده، همچنین میزان سرمایه اعلام شده از سوی این شرکت معدنی ۵۴۰ میلیارد ریال به ثبت رسیده است.

عملکرد ماهانه کپرور+بورس نیوز

میزان درآمد حاصل‌شده "کپرور"

میزان درآمدهای کپرور+بورس نیوز

 

بر پایه این گزارش صورت گرفته، شرکت کپرور در اردیبهشت‌ماه سال جاری نسبت به ماه گذشته رشد نزدیک به ۲ درصد درآمد‌ها را داشته و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۷۲ درصد افزایش درآمد را شاهد بوده، مقدار درامدی که این شرکت معدنی توانسته از ابتدای سال مالی تا انتهای اردیبهشت ماه از خود بر جای بگذارد با افزایش ۲۲۶ درصد روبه‌رو بوده است.

میزان فروش محصول «زغال سنگ کنسانتره کک‌شو» شرکت فرآوری زغال‌سنگ پروده طبس در اردیبهشت‌ماه برابر با ۱۷.۳۲۲ تن اعلام‌شده که مقایسه فروش آن با دوره مشابه در سال گذشته نشان می‌دهد ۳۰ درصد کاهش پیدا کرده و لازم به ذکر است که تمامی درآمد شرکت از طریق فروش داخلی بوده، شرکت از ابتدای سال مالی تا انتهای اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۰ درمجموع ۳۵.۱۱۵ تن فروش داشته که نسبت به فروش شرکت در مدت مشابه سال ۹۹ رشد ۳۴ درصدی داشته است.


  • بیشتر بخوانید:

"کپرور" ۲ دستگاه سرند و فیلترپرس خرید

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
گردهمایی سهامداران
شرکت فرآوری زغال سنگ پروده طبس اعلام کرد؛

گردهمایی سهامداران "کپرور" در ماه آینده

با اعلام شرکت فرآوری زغال سنگ پروده طبس؛

"کپرور" ۲ دستگاه سرند و فیلترپرس خرید

کاهش فروش ۵۳ درصدی
"کپرور" در ابتدای سال مالی جاری کاهش درآمد ۴۹ درصدی داشت؛

کاهش فروش ۵۳ درصدی "کپرور"/ حرک سینوسی درآمدی، روی موج منفی

ثبات نرخ کنسانتره زغال سنگ کپرور
افزایش ۱۳۰ درصدی فروش شرکت در سال ۱۳۹۹؛

ثبات نرخ کنسانتره زغال سنگ کپرور

ارسال نظر