بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۴
مدیر کنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی:

تولید مجتمع‌های پتروشیمی به ۱۶.۳ میلیون تن رسید

تولید مجتمع‌های پتروشیمی به ۱۶.۳ میلیون تن رسید
مدیر کنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: تولید مجتمع‌های پتروشیمی در سه ماه نخست امسال با افزایش هفت درصدی نسبت به دوره مشابه سال گذشته به ۱۶.۳ میلیون تن رسید.
کد خبر : ۲۴۳۲۳۶

خواندن ۲ دقیقه

تولید مجتمع‌های پتروشیمی+بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز، سیدجلال میرهاشمی، مدیر کنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی اظهار کرد: با اقدام‌های انجام‌شده و تأمین پایدار خوراک در سال ۱۴۰۰ تولید انواع محصول در مجتمع‌های پتروشیمی افزایش یافته و ضمن تأمین حداکثری بازار‌های داخلی، برنامه صادرات نیز محقق شده است.

وی با تأکید بر اینکه صنعت پتروشیمی ایران از صنایع مادر و از مهم‌ترین ارکان توسعه و موتور محرک بخش‌های گوناگون اقتصاد کشور است، گفت: رویکرد شرکت ملی صنایع پتروشیمی تکمیل زنجیره تولید، ایجاد تنوع در محصولات، تأمین خوراک صنایع داخلی و ارتقای ارزش سبد محصولات تولیدی در این صنعت است.

مدیر کنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی با بیان اینکه بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، رشد و جهش تولید صنعت پتروشیمی ایران هدف‌گذاری شده است، گفت: تمامی شرایط و زیرساخت‌ها برای تحقق جهش تولید در صنعت پتروشیمی ایران فراهم شده است و افزون بر راه‌اندازی و بهره‌برداری طرح‌های جدید، با اقدام‌های انجام‌شده امسال نیز از ظرفیت‌های خالی تولید بعضی مجتمع‌های موجود استفاده می‌شود.


  • بیشتر بخوانید:
اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
شذکت صنایع پتروشیمی دهدشت اعلام کرد؛

"دهدشت" و ترکیب جدیدی از هیات مدیره

فاصله زیاد «بورس» با بازاری پویا و کارا
مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری مدبران اقتصاد مدعی شد؛

فاصله زیاد «بورس» با بازاری پویا و کارا

سهامداران آگاه باشند که مجمع
با اعلام شرکت پتروشیمی بوعلی سینا؛

سهامداران آگاه باشند که مجمع "بوعلی" نزدیک است

ارسال نظر