بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۵
مدیر کنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی:

تولید انواع محصول در مجتمع‌های پتروشیمی افزایش یافت

مدیر کنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: با اقدام‌های انجام‌شده و تأمین پایدار خوراک در سال ۱۴۰۰ تولید انواع محصول در مجتمع‌های پتروشیمی افزایش یافته و ضمن تأمین حداکثری بازار‌های داخلی، برنامه صادرات نیز محقق شده است.
کد خبر : ۲۴۳۲۹۲

خواندن ۲ دقیقه

شرکت ملی صنایع پتروشیمی +بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز، سیدجلال میرهاشمی، مدیر کنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی اظهار کرد: با اقدام‌های انجام‌شده و تأمین پایدار خوراک در سال ۱۴۰۰ تولید انواع محصول در مجتمع‌های پتروشیمی افزایش یافته و ضمن تأمین حداکثری بازار‌های داخلی، برنامه صادرات نیز محقق شده است.

وی با تأکید بر اینکه صنعت پتروشیمی ایران از صنایع مادر و از مهم‌ترین ارکان توسعه و موتور محرک بخش‌های گوناگون اقتصاد کشور است، افزود: رویکرد شرکت ملی صنایع پتروشیمی تکمیل زنجیره تولید، ایجاد تنوع در محصولات، تأمین خوراک صنایع داخلی و ارتقای ارزش سبد محصولات تولیدی در این صنعت است.

مدیر کنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی با بیان اینکه بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، رشد و جهش تولید صنعت پتروشیمی ایران هدف‌گذاری شده ادامه داد: تمامی شرایط و زیرساخت‌ها برای تحقق جهش تولید در صنعت پتروشیمی ایران فراهم شده است و افزون بر راه‌اندازی و بهره‌برداری طرح‌های جدید، با اقدام‌های انجام‌شده، امسال نیز از ظرفیت‌های خالی تولید بعضی مجتمع‌های موجود استفاده می‌شود.


  • بیشتر بخوانید:

تولید مجتمع‌های پتروشیمی به ۱۶.۳ میلیون تن رسید

اشتراک گذاری :
ارسال نظر