بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰
ثبت ۱۷۷هزار قرارداد نقره در بورس کالا
در جریان معاملات خردادماه، نقره و زعفران نگین رقابت تنگاتنگی را در ثبت بالاترین ارزش معاملات داشتند؛ هر چند که زعفران نگین برنده این رقابت بود و توانست بالاترین حجم و ارزش معاملات ماهانه را از آن خود کند، اما در پایان ۱۷۷هزار قرارداد آتی نقره بر تابلوی بورس کالا به ثبت رسید.
کد خبر : ۲۴۳۲۹۵

خواندن ۲ دقیقه

 قرارداد نقره در بورس کالا+بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز، در جریان معاملات خردادماه، نقره و زعفران نگین رقابت تنگاتنگی را در ثبت بالاترین ارزش معاملات داشتند؛ هر چند که زعفران نگین برنده این رقابت بود و توانست بالاترین حجم و ارزش معاملات ماهانه را از آن خود کند، اما در پایان ۱۷۷هزار قرارداد آتی نقره بر تابلوی بورس کالا به ثبت رسید.

در این ماه، ۲۷۰ هزار و ۸۸۴ قرارداد آتی زعفران نگین در سررسید‌های تیر، شهریور و آبان ماه منعقد شد و ارزشی بالغ بر ۳۸۵۴ میلیارد و ۷۷۷ میلیون ریالی برای آن رقم خورد.

ثبت معامله ۱۷۷ هزار و ۴۸۰ قرارداد آتی نقره برای دوره‌های تحویل خرداد، مرداد و مهرماه امسال نیز ارزشی حدود ۳۸۴۶ میلیارد و ۷۱۱ میلیون ریالی را در پی داشت.

معامله گران در سررسید‌های آبان و شهریور ماه سال جاری ۶۸۷۵ قرارداد آتی زعفران پوشال را نیز منعقد کردند و ارزشی بالغ بر ۷۱ میلیارد و ۳۷۷ میلیون ریالی را ثبت کردند.

انعقاد ۱۶۹۳ قرارداد آتی پسته برای تحویل در دو سررسید خرداد و مرداد ماه سال جاری ارزش ۲۷۶ میلیارد و ۴۱۰ میلیون ریالی را رقم زد.

معامله گران در خرداد ماه امسال ۱۵۶۲ قرارداد آتی زیره را نیز برای تحویل در دو سررسید خرداد و مهر ماه در حالی منعقد کردند که ارزش تقریبی ۱۰۰ میلیارد ریالی برای آن به ثبت رسید.


  • بیشتر بخوانید:

رشد ۶۸ درصدی حجم معاملات در بازار مشتقه بورس کالا

اشتراک گذاری :
ارسال نظر