کد خبر : ۲۴۳۳۷۹
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان اصفهان:
۰۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۸
دومین نشست هم‌اندیشی مدیران روابط عمومی عضو اتاق بازرگانی استان اصفهان به میزبانی شرکت فولاد مبارکه برگزار شد.

خواندن ۲ دقیقه

فولاد مبارکه در ایفای نقش تربیتی، فرهنگی و توسعه‌ای پیشتاز است

به گزارش بورس نیوز، مسعود گلشیرازی در دومین نشست هم‌اندیشی مدیران روابط عمومی عضو اتاق بازرگانی استان اصفهان که به میزبانی شرکت فولاد مبارکه با حضور ۴۰ تن از مدیران صنعتی عضو این اتاق برگزار شد، با بیان این که برگزاری چنین جلساتی باید منتج به یک اتفاق فرهنگ‌ساز در اقتصاد ما شود، اظهار کرد: به طور کلی اتاق‌های بازرگانی به ۳ نسل تقسیم می‌شوند؛ اتاق نسل اول اتاقی است که به لابی‌گری می‌پرداخت، اتاق نسل دوم که روی شبکه‌پردازی اعضا و توانمندسازی آن‌ها تمرکز داشت و اتاق نسل سوم اتاقی است که حوزه اجتماع، رفاه مردم و به طور مشخص مسئولیت‌های اجتماعی را دستور کار دارد.

وی افزود: دومین نشست در راستای توانمندسازی اعضا، تبدیل انرژی به سینرژی و ایجاد ارتباط بین اعضای اتاق بازرگانی است. وظیفه روابط عمومی، عالم کردن جامعه به رخدادها، امیدآفرینی و ایجاد انگیزه در راستای تقویت سرمایه اجتماعی است و این تعریف روابط عمومی هدف‌گرا است.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان اصفهان   با بیان اینکه بزرگترین ذی‌نفعان یک سازمان مردم هستند، گفت: در این صورت می‌توانیم امید داشته باشیم که شاخص سرمایه اجتماعی در استان اصفهان و سپس در کشور افزایش یابد. بر اساس داده‌های موجود مقایسه آمار زمستان ۹۷ و زمستان ۹۹ حکایت از رشد ۱۴ پله‌ای استان اصفهان در شاخص محیط کسب و کار (از رتبه ۲۶ به ۱۲) است. اما وضعیت اصفهان در حوزه سرمایه اجتماعی خوب نیست. بهبود این مسئله نیاز به فرهنگ‌سازی دارد که ابزار آن واحد‌های روابط عمومی سازمان‌ها و شرکت‌ها هستند.

گلشیرازی با اشاره به نقش کلیدی شرکت فولاد مبارکه در جامعه گفت: این شرکت در جامعه سه نقش تربیتی، فرهنگی و توسعه‌ای را در کنار بخش اصلی فعالیت خود یعنی بخش اقتصادی، ایفا می‌کند. یکی از نتایج نقش تربیتی این شرکت، کارشناسان خبره‌ای است که این صنعت تربیت کرده و حضور موثر آنان در صنایع مختلف در جای جای کشور ما نمایان است.

وی با اشاره به پیشتازی فولاد مبارکه و مدیرعامل آن، مهندس حمیدرضا عظمیان، در توسعه استان، اظهار کرد: پیشتازی مدیرعامل این شرکت در امر توسعه استان به تقویت نقش فرهنگی، اقتصادی و تربیتی این مجموعه کمک می‌کند. پروژه‌های زیربنایی مانند پروژه‌های قطار بین شهری، خط انتقال آب از خلیج فارس و دهکده لجستیک که با همکاری شرکت فولاد مبارکه انجام شده، از جمله پروژه‌هایی است که اثر آن بیشتر مربوط به جامعه است تا فولاد مبارکه بنابراین روابط عمومی سازمان‌ها نباید تنها به فکر معرفی سازمان خود باشند. چنین نشست‌هایی باید منجر به اتفاقات مثبت و امیدآفرین شود. باید توجه داشت که کار روابط عمومی ایجاد انگیزه و تکرار نقاط مثبت است.


  • بیشتر بخوانید:

حال خوش "فولاد" با افزایش درآمد‌های سالانه

 

دیدگاه خود را بیان کنید
* نظر:
نام:
ایمیل:
گزارش مجامع
مجمع

مجمع "حفارس" سود تقسیم نکرد

مجمع عمومی شرکت حمل ونقل بین المللی خلیج فارس در تاریخ ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ برگزار شد.
زنگ مجمع

زنگ مجمع "رمپنا" به گوش می رسد

مجمع عمومی شرکت گروه مپنا در تاریخ ۱۴۰۰/۰۵/۱۶ برگزار خواهد شد.
سود ۴۰ ریالی در مجمع

سود ۴۰ ریالی در مجمع "ونیرو" تقسیم شد

مجمع عمومی شرکت سرمایه گذاری نیرو در تاریخ ۱۴۰۰/۰۴/۲۷ برگزار شد.

"میهن" آماده برگزاری مجمع می‌شود

مجمع عمومی شرکت بیمه میهن در تاریخ ۱۴۰۰/۰۵/۱۸ برگزار خواهد شد.
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: