بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۲
با اطلاعیه مدیریت پذیرش و بازاریابی شرکت بورس کالا؛

محصول ۵ شرکت در بورس کالا پذیرش شد/بازار فرعی میزبان پذیرش محصولات جدید

مدیریت پذیرش و بازاریابی شرکت بورس کالای ایران با صدور اطلاعیه‌های جداگانه از پذیرش کنسانتره روی شرکت کالسیمین، بوتن ۱ شرکت پتروشیمی تبریز، ماستیک قیری شرکت ورزیران، رب گوجه فرنگی اتحادیه مرکزی تعاونی‌های روستایی و کشاورزی ایران و کائولن شرکت صنایع خاک چینی ایران در بازار فرعی این بورس خبر داد.
کد خبر : ۲۴۳۵۴۱

خواندن ۲ دقیقه

بورس کالا+بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز، مدیریت پذیرش و بازاریابی شرکت بورس کالای ایران با صدور اطلاعیه‌های جداگانه از پذیرش کنسانتره روی شرکت کالسیمین، بوتن ۱ شرکت پتروشیمی تبریز، ماستیک قیری شرکت ورزیران، رب گوجه فرنگی اتحادیه مرکزی تعاونی‌های روستایی و کشاورزی ایران و کائولن شرکت صنایع خاک چینی ایران در بازار فرعی این بورس خبر داد.

براساس اطلاعیه منتشر شده، پذیرش ۳ هزار تن کنسانتره روی شرکت کالسیمین پس از بررسی مدارک و مستندات در دویست و نود و نهمین جلسه کمیته عرضه در تاریخ ۸ تیر ماه جاری در بازار فرعی بورس کالای ایران مورد تصویب قرار گرفت.

پذیرش بوتن ۱ شرکت پتروشیمی تبریز به میزان ۳۵۰۰ تن، کائولن شرکت صنایع خاک چینی ایران به میزان ۱۲ هزار تن و ماستیک قیری شرکت ورزیران به مقدار ۱۵۰۰ تن نیز پس از بررسی مدارک و مستندات در کمیته عرضه در بازار فرعی بورس کالا به تصویب رسید.

علاوه بر این، در این جلسه همچنین کمیته عرضه بورس کالا ۲۵۰ تن رب گوجه فرنگی تولید اتحادیه مرکزی تعاونی‌های روستایی و کشاورزی ایران که عرضه کننده آن سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران است را نیز پس از بررسی مدارک و مستندات در بازار فرعی پذیرش کرد.


  • بیشتر بخوانید:

هفته آینده؛ زمان افتتاح قراردادهای آتی واحدهای صندوق طلا

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
از سوی شرکت کربن ایران اعلام شد؛

عرضه بخشی از محصولات "شکربن" در بورس کالا

سرپرست مدیریت توسعه بازار فیزیکی بورس کالای ایران تأکیدکرد:

افزایش تعداد انبارهای معاملات گواهی سپرده کالایی پسته

درپی انتقال ۴ نماد معاملاتی شرکت بورس کالا صورت گرفت؛

مشخص شدن زمان بازگشایی نماد بورس کالا در بورس تهران

ارسال نظر