بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۶
نخستین صورت‌مالی پساعرضه‌ با چاشنی رشد افزایش درآمدها؛

ثبت رکوردی جدید برای "لطیف" در ۱۴۰۰

ثبت رکوردی جدید برای
بیشترین درآمدی که در این ماه "لطیف" به دست آورده از محصول «تیشو» بوده، همچنین میزان نرخ فروش این محصول ۱.۲۴۸.۳۷۷ ریال گزارش‌شده است.
کد خبر : ۲۴۳۵۶۵

محصولات کاغذی لطیف+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت محصولات کاغذی لطیف در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به خردادماه سال جاری میزان درآمد‌های شناسایی‌شده طی دوره یک‌‎ماهه را برابر با مبلغ ۴۲۷.۸۸۵ میلیون ریال گزارش کرده که فقط در بازار داخلی این درآمد حاصل‌شده، مجموع درآمد‌های به‌دست‌آمده از ابتدای سال مالی تا پایان خردادماه این شرکت کاغذی به میزان ۱.۰۲۲.۹۷۵ میلیون ریال بوده، میزان سرمایه ثبت‌شده این شرکت ۲۰۰.۰۰۰ میلیون ریال اعلام‌شده است.

عملکرد ماهانه لطیف+بورس نیوز

درآمد‌های شناسایی‌شده محصولات کاغذی لطیف در خردادماه

روند کسب درآمدهای لطیف+بورس نیوز

بر پایه این گزارش، شرکت محصولات کاغذی لطیف در پایان خردادماه سال جاری میزان درآمدی که کسب کرده نسبت به دوره مشابه سال گذشته با افزایش ۱۴۶ درصدی روبه‌رو بوده و میزان درآمدی که از ابتدای سال مالی تا انتهای خردادماه به‌دست‌آمده نیز در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته با افزایش قابل توجه ۷۹ درصدی مواجه بوده، مقدار درآمدی که نسبت به ماه گذشته موفق به شناسایی‌شده ۴۵ درصد رشد را تجربه کرده، بیشترین درآمدی که در این ماه به دست آمده از محصول «تیشو» با ۲۹۲.۸۲۹ میلیون ریال بوده، همچنین میزان نرخ فروش این محصول ۱.۲۴۸.۳۷۷ ریال گزارش‌شده است.

مقدار فروش محصولات شرکت "لطیف"

عملکرد مقدار فروش محصولات لطیف+بورس نیوز

بر اساس این گزارش انجام‌شده گروه تحقیق بورس‌نیوز، شرکت محصولات کاغذی لطیف در پایان خردادماه سال جاری میزان فروش محصولات خود را طی این دوره برابر با ۱.۸۱۹.۵۹۲ (کیلوگرم/عدد) اعلام کرده که حجم عمده‌ای از این مقدار فروش در اختیار «تیشو» با ۱.۸۱۴.۲۹۸ کیلوگرم بوده است.

مقدار فروش محصولات لطیف نسبت به ماه دوره مشابه سال گذشته نزدیک به ۴۴.۶۶ درصد افزایش فروش را به دنبال داشته و مقدار فروشکه از ابتدای سال مالی تا پایان خردادماه گزارش‌شده و البته مجموع تولید شرکت محصولات کاغذی لطیف در خردادماه، با افزایش حدود ۱۴تنی نسبت به فروردین، به هزار و ۵۹۴ تن رسید و همچنین این رقم نسبت به خرداد ماه سال گذشته پنج درصد رشد پیدا کرده است.

همچنین تعداد محصولات بسته بندی این شرکت با رشد ۱۸۶۸درصدی به پنج هزار و ۴۷۲عدد رسید. لازم به ذکر است هر هزار و ۵۹۴تن از تولید «لطیف» مربوط به تیشو است.

در خرداد ماه، محصولات کاغذی لطیف حدود هزار و ۸۱۴ تن از محصولات خود و پنج هزار و ۲۹۴عدد از محصولات بسته‌بندی را به فروش رساند و از این طریق بیش از ۴۲میلیارد تومان کسب کرد. 


 

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
مهمان جدید فرابورس آمد/ هر کد معاملاتی ۱۰ سهم
عرضه اولیه نماد معاملاتی "لطیف"؛

مهمان جدید فرابورس آمد/ هر کد معاملاتی ۱۰ سهم

دو محصول جدید در بازار فرعی بورس کالا پذیرش شد
با صدور اطلاعیه‌های جداگانه‌ای؛

دو محصول جدید در بازار فرعی بورس کالا پذیرش شد

آخرین عرضه‌های اولیه از غول خفته تامین اجتماعی؛

عرضه اولیه ۱۰شرکت در پاییز و ۵شرکت در زمستان

ارسال نظر