بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۲
«تارا» گران‌‎ترین محصول خودروساز آبی‌پوش شد؛

"خودرو" با پژو سبقت گرفت!

یشترین نرخ فروش ایران خودرو را طی این دوره یک‌ماهه منتهی به خردادماه در اختیار محصول «تارا» با ۲.۵۳۲.۰۰۰.۰۰۰ ریال مشاهده می‌کنیم.
کد خبر : ۲۴۳۷۳۵

ایران خودرو + بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت ایران‌خودرو در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به خردادماه سال جاری مجموع درآمد‌های شناسایی‌شده طی دوره یک‌ماهه را مبلغی بالغ‌بر ۴۷.۷۴۹ میلیارد ریال اعلام کرده، از ابتدای سال مالی تا پایان خردادماه سال ۱۴۰۰ نیز میزان درآمدی که این شرکت خودروساز از خود بر جای گذاشته برابر با ۱۱۳.۹۶۳ میلیارد ریال ارائه‌شده، همچنین میزان سرمایه ثبت‌شده شرکت ایران‌خودرو به مبلغ ۳۰۱.۶۵۶ میلیارد ریال شناسایی‌شده است.

عملکرد ماهانه ایران خودرو+بورس نیوز

میزان درآمد‌های شناسایی‌شده شرکت ایران‌خودرو در خردادماه

عملکرد میزان درآمدهای ایران خودرو+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، این شرکت خودروساز در خردادماه میزان درآمدی که از خود بر جای گذاشته نسبت به دوره مشابه سال گذشته با افزایش درآمد ۷۶ درصدی مواجه بوده، از ابتدای سال مالی تا پایان خردادماه نیز میزان درآمدی که به ثبت رسانده با رشد ۱۵۳ درصدی در مقایسه با سال گذشته روبه‌رو بوده، همچنین لازم به ذکر است که این خودروساز آبی‌پوش در مقایسه با ماه گذشته افزایش چشمگیر ۱۲۲ درصدی را مشاهده کرده است.

درآمد حاصل‌شده این خودروساز جاده مخصوصی در خردادماه از فروش محصولات تولیدی در بازار داخلی به‌دست‌آمده، بیشترین میزان درآمدی که از فروش محصولات خود کسب کرده مربوط به «گروه پژو» با ۳۷.۱۵۶ میلیارد ریال بوده و گروه بعدی نیز در اختیار «سمند» با ۵.۰۸۸ میلیارد ریال بوده است.

بیشترین نرخ فروش را طی این دوره یک‌ماهه در اختیار محصول «تارا» با ۲.۵۳۲.۰۰۰.۰۰۰ ریال مشاهده می‌کنیم که تنها یک فروش در ماه داشته که این عملکرد همانند ماه گذشته این شرکت بوده، نرخ فروش این محصول در مقایسه با ماه گذشته کاهش یک درصدی را تجربه کرده است.

شرکت ایران‌خودرو در خردادماه سال جاری مجموع فروش محصولات طی دوره یک‌ماهه را بالغ‌بر ۳۶.۶۵۶ دستگاه اعلام کرده، از ابتدای سال مالی تا پایان خردادماه سال ۱۴۰۰ نیز میزان خودرو‌های فروش رفته این شرکت خودروساز برابر با ۸۹.۵۳۷ دستگاه ارائه‌شده است.

میزان فروش شناسایی‌شده شرکت ایران‌خودرو در خردادماه

روند فروش محصول ایران خودرو+بورس نیوز

بر پایه این گزارش، این شرکت خودروساز در خردادماه میزان فروش محصولات خود را نسبت به ماه گذشته با افزایش ۱۴۰ درصدی مواجه بوده، از ابتدای سال مالی تا پایان خردادماه نیز مقدار فروش ایران‌خودرو رشد ۱۷ درصدی را در مقایسه با سال گذشته روبه‌رو بوده است.

مقدار محصولات فروش رفته این خودروساز جاده مخصوصی در پایان فصل بهار از بازار داخلی به‌دست‌آمده، بیشترین میزان فروش محصول مربوط به «گروه پژو» با ۲۹.۶۶۴ دستگاه بوده و محصول بعدی نیز «سمند» با ۴.۰۱۳ دستگاه بوده، بیشترین تولید را طی این دوره یک‌ماهه در اختیار محصول «گروه پژو» با ۲۹.۹۸۶ دستگاه مشاهده می‌کنیم.


  • بیشتر بخوانید:

زیان خالص، عضو تحمیلی در خانواده "خودرو"

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
زیان خالص، عضو تحمیلی در خانواده
نگاهی به عملکرد سالانه ایران خودرو در پایان سال مالی ۱۳۹۹؛

زیان خالص، عضو تحمیلی در خانواده "خودرو"

«پژو» پر فروش‌ترین محصول
اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۰ و خبری از خودروساز معروف جاده مخصوص؛

«پژو» پر فروش‌ترین محصول "خودرو"

افزایش نرخ
فروش ۲ماهه شرکت ۲۳۵درصد بیشتر از سال گذشته بود؛

افزایش نرخ "خودرو" در اردیبهشت/ سمند و دنا در حال سبقت‌گیری

ارسال نظر