بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۳
افزایش درآمد ۱۴۸درصدی از نخستین بانک خصوصی؛

ثبت رکورد جدید "وپاسار" از درآمد تسهیلات اعطایی

ثبت رکورد جدید
بیشترین میزان درآمد حاصل‌شده بانک پاسارگاد طی دوره یک‌ماهه منتهی به خردادماه در اختیار «سایر تسهیلات» بوده و رتبه بعدی را «تسهیلات ارزی» به خود اختصاص داده است.
کد خبر : ۲۴۳۷۵۳

بانک پاسارگاد+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، بانک پاسارگاد در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به خردادماه سال ۱۴۰۰ مجموع درآمد‌های حاصل‌شده از تسهیلات اعطایی طی دوره یک‌ماهه را مبلغی بالغ‌بر ۳۷.۷۲۷ میلیارد ریال اعلام کرده و از ابتدای سال مالی تا انتهای خردادماه نیز میزان درآمد اعطایی خود را برابر بالغ‌بر ۸۵.۷۳۴ میلیارد ریال ارائه کرده، همچنین میزان سرمایه ثبت‌شده بانک پاسارگاد ۶۵.۵۲۰ میلیارد ریال گزارش‌شده است.

عملکرد ماهانه وپاسار+بورس نیوز

میزان درآمد تسهیلات اعطایی "وپاسار" در خردادماه ۱۴۰۰

روند کسب درآمد وپاسار+بورس نیوز

بر پایه این گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، میزان درآمدی که بانک پاسارگاد در خردادماه کسب کرده نسبت به ماه گذشته ۵۵.۶۰ درصد افزایش را در پی داشته و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز رشد ۱۴۸ درصدی را شاهد بوده، همچنین میزان درآمدی که از ابتدای سال مالی تا انتهای خردادماه ۱۴۰۰ حاصل‌شده نسبت به سال گذشته ۹۲ درصد رشد را تجربه کرده است.

بیشترین میزان درآمد حاصل‌شده بانک پاسارگاد طی دوره یک‌ماهه منتهی به خردادماه در اختیار «سایر تسهیلات» با ۱۹.۹۷۴ میلیارد ریال بوده و رتبه بعدی را «تسهیلات ارزی» با ۷.۰۴۹ میلیارد ریال به خود اختصاص داده، همچنین میزان تسهیلاتی که طی دوره وصول‌شده برابر با مبلغ ۲۲۲.۳۱۹ میلیارد ریال بوده است.

مقدار پرداختی سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری "وپاسار"

روند میزان پرداختی های وپاسار+بورس نیوز

بر اساس این گزارش، میزان پرداختی بانک پاسارگاد جهت سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری برابر با ۲۰.۰۶۱ میلیارد ریال بوده که نسبت به ماه گذشته ۱.۴۵ درصد افزایش را به دنبال داشته و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز ۶۱ درصد رشد را مشاهده کرده، همچنین از ابتدای سال مالی تا انتهای خردادماه نیز میزان پرداختی بانک پاسارگاد بابت سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری بالغ‌بر ۵۷.۴۲۱ میلیارد ریال گزارش‌شده که در مقایسه با سال گذشته ۵۵ درصد افزایش داشته است.

بیشترین میزان سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری بانک پاسارگاد طی دوره یک‌ماهه منتهی به خردادماه در اختیار «سپرده‌های بلندمدت دوساله» با ۹.۵۶۱ میلیارد ریال بوده که نسبت به ماه گذشته ۱۴ درصد افزایش پرداختی داشته است.


  • بیشتر بخوانید:

افزایش ۶۸ درصدی درآمد‌های سالانه "وپاسار"

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
افزایش ۶۸ درصدی درآمد‌های سالانه
عملکرد اسفند نخستین بانک خصوصی بررسی شد؛

افزایش ۶۸ درصدی درآمد‌های سالانه "وپاسار"

سود سپرده‌های سرمایه گذاری ۲۲ درصد رشد داشت؛

افزایش ۵۳ درصدی درآمد "وپاسار"

"سپرده بلند مدت یک ساله" بیشترین حجم سود را زد؛

رشد ۳۱درصدی سود سپرده‌ سرمایه‌گذاری "وپاسار"

کاهش محسوس هزینه مطالبات مشکوک الوصول؛

رشد ۲۹ درصدی سودآوری "وپاسار"

ارسال نظر