بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۶ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۹
کاهش درآمد ۳۳درصدی از فشار ولتاژها کاست؛

"بکهنوج" در رقابت با درآمد‌های سال گذشته، کم آورد

بیشترین میزان درآمدی که تولید برق ماه تاب کهنوج در خردادماه از خود بر جای گذاشته مربوط به بخش «انرژی نیروگاه شوباد» بوده و از ابتدای سال مالی تا انتهای این دوره نیز بالغ‌بر ۶۲۶.۳۴۸ میلیون ریال گزارش شده است.
کد خبر : ۲۴۳۸۰۸

تولید برق ماه‌تاب کهنوج+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس‌نیوز، شرکت تولید برق ماه تاب کهنوج در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به خردادماه سال جاری (منتهی به دی ماه ۱۴۰۰) میزان درآمد‌های عملیاتی شناسایی‌شده خود را طی این دوره یک‌ماهه مبلغی بالغ‌بر ۲۸۰ میلیارد ریال ارائه کرده و از ابتدای سال مالی تا پایان خردادماه نیز مقدار درآمد‌های ثبت‌شده برابر با ۸۶۴ میلیارد ریال گزارش‌شده، مقدار سرمایه اعلام‌شده این شرکت تولید برق به میزان ۱۶.۰۵۰ میلیارد ریال اعلام‌شده است.

عملکرد ماهانه بکهنوج+بورس نیوز

مقدار درآمد‌های شناسایی‌شده بکهنوج

میزان درآمد بکهنوج+بورس نیوز

بر پایه این گزارش صورت گرفته، میزان درآمدی که طی این دوره یک‌ماهه به ثبت رسیده نسبت به ماه گذشته ۳۱ درصد افزایش درآمد را به دنبال داشته و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته اُفت عجیب ۳۳ درصدی را در کارنامه خود به ثبت رسانده، همچنین میزان درآمدی که این شرکت تولید برق از ابتدای سال مالی تا انتهای خرداد به ثبت رسیده نسبت به سال گذشته ۱۰ درصد کاهش درآمد را شاهد بوده است.

بیشترین میزان درآمدی که تولید برق ماه تاب کهنوج در خردادماه از خود بر جای گذاشته مربوط به بخش «انرژی نیروگاه شوباد» با ۱۷۹.۷۶۲ میلیون ریال بوده و از ابتدای سال مالی تا انتهای این دوره نیز بالغ‌بر ۶۲۶.۳۴۸ میلیون ریال گزارش شده است.

میزان فروش/ارائه خدمات بکهنوج در خردادماه سال ۱۴۰۰

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، میزان فروش/ارائه خدمات تولید برق ماه تاب کهنوج در خردادماه به میزان ۵۸۵.۲۸۷ مگاوات اعلام‌شده و از ابتدای سال مالی تا پایان خردادماه نیز مقدار ارائه‌خدمات این تولیدی برق برابر با ۲.۸۷۱.۲۱۳ مگاوات به ثبت رسیده است.

میزان فروش این شرکت نسبت به ماه گذشته ۴.۱۹ درصد افزایش پیدا کرده و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته کمتر از یک درصد کاهش داشته، بیشترین میزان فروش/ارائه خدمات بکهنوج در اختیار «آمادگی نیروگاه شوباد» با ۲۸۲.۹۲۹ مگاوات اعلام‌شده که نرخ فروش این بخش ۱۳۸.۹۹۲ ریال ثبت شده است.


  • بیشتر بخوانید:

"بکهنوج" و حبابی که شاید تا سال‌ها از یاد نرود

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
این شما و این زیان ۳۲۴ میلیارد تومانی
خبری از صندوق‌های قیمت‌ساز دارید؟

این شما و این زیان ۳۲۴ میلیارد تومانی "بکهنوج"

تجدید ارزیابی دارایی‌ها عاملی برای حبابی شدن سهام شرکت ها؛

زیان سنگین و باورنکردنی "بکهنوج"

سهامداران راحت بخوابید که واحد‌های نظارتی هم خوابند؛

"بکهنوج" و حبابی که شاید تا سال‌ها از یاد نرود

افزایش حباب‌گونه قیمت سهام نیروگاه‌ها؛

باغبانی که باغچه خود را بیل نمی‌زند

ارسال نظر