بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۹ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۷
کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس نیوز:

ادامه روند رو به رشد بازار در هفته جاری

ادامه روند رو به رشد بازار در هفته جاری
کارشناس بازار سرمایه با بیان اینکه بورس با نگرانی خاصی روبه رو نیست، گفت: با شرایط فعلی روند روبه رشد در بازار طی هفته جاری متناسب با خبر‌های که مخابره خواهد شد ادامه خواهد داشت.
کد خبر : ۲۴۳۹۱۳

ادامه روند رو به رشد بازار در هفته جاری

همایون دارابی در گفت‌وگو با بورس نیوز اظهار کرد: بازار سرمایه به‌صورت طبیعی درحرکت بوده و شرایط به‌طور مشخص نسبت به چند هفته گذشته بهتر شده و بازار در یک‌روند طبیعی صعودی و نزولی روند در حال طی کردن است.

کارشناس بازار سرمایه بابیان اینکه نگرانی خاصی درباره بازار وجود ندارد، افزود: قیمت‌های جهانی مناسب هستند، وضعیت دلار باثبات، نرخ بهره روند کاهشی دارد و شرایط مناسبی وجود دارد.

وی گفت: شرکت‌ها پس از برگزاری مجامع و تقسیم سود نقدی در حال بازگشایی با بازدهی مثبت هستند که این خود نشانه‌ای امیدوارکننده برای بورس به شمار می‌رود.

دارابی بابیان اینکه وضعیت بازار از چند هفته قبل انتخابات ریاست جمهوری بهتر شده نیز بیان کرد: باید منتظر بود تا بازیگر‌های اقتصادی دولت جدید چه افرادی خواهند بود و چه سیاستی را پیگیری خواهند کرد و در آن شرایط بتوانیم برخی متغیر‌های اقتصادی را لحاظ کنیم، اما در حال حاضر وضعیت بازار باثبات است.

کارشناس بازار سرمایه درباره ریزش شاخص در ساعات پایینی روز چهارشنبه، خاطرنشان کرد: جای نگرانی دراین‌باره وجود ندارد شاخص طی مدت اخیر حدود ۱۷درصد رشد کرده و طبیعی است که پس چند درصد رشدی که انجام می‌دهد استراحتی داشته باشد تا گروه‌ها جابه‌جا شوند و سهامداران با شرایط تکنیکالی یا خریدوفروش‌های روندی معاملات خود را به‌پیش ببرند.

وی تصریح کرد: به‌طور طبیعی قیمت‌ها پس از چند روز رشد این اُفت اتفاق می‌افتد، شنبه هفته گذشته نیز این اُفت صورت گرفت و سه روز بعد مثبت بود تا مجددا در چهارشنبه کمی ریزش کرد و این روند نگرانی خاصی را ایجاد نمی‌کند.

دارابی گفت: با شرایط فعلی روند روبه رشد در بازار طی هفته جاری متناسب با خبر‌های که مخابره خواهد شد ادامه خواهد داشت.


  • بیشتر بخوانید:

شروط ایجاد موج جدید صعودی در بورس

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
برق؛ سیمان را گران می‌کند
در گفت‌وگو با بورس‌نیوز مطرح شد؛

برق؛ سیمان را گران می‌کند

حفظ ساختار پرتفوی
مدیرعامل گروه مدیریت ارزش سرمایه صندوق بازنشستگی کشوری؛

حفظ ساختار پرتفوی "ومدیر" برای پسارکود بازار

تداوم جذابیت بنیادی‌ها
کارشناس بازارهای مالی در گفت‌وگو با بورس نیوز تاکید کرد:

تداوم جذابیت بنیادی‌ها

شروط ایجاد موج جدید صعودی در بورس
در گفت‌وگو با بورس نیوز مطرح شد؛

شروط ایجاد موج جدید صعودی در بورس

ارسال نظر