بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۷
عضو کمیسیون صنایع و معادن در مجلس:

 بهمن موتور در تولید خودرو‌های برقی پیش‌قدم شود

 بهمن موتور در تولید خودرو‌های برقی پیش‌قدم شود
نماینده مردم سراب و رییس مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی در مجلس شورای اسلامی و هیات همراه با حضور در شرکت بهمن از خطوط تولید بازدید و ضمن دیدار با مدیران و کارگران درخصوص مشکلات کنونی و پیش روی صنعت و دغدغه‌های صنعتگران به گفتگو پرداختند.
کد خبر : ۲۴۴۱۱۶

 بهمن موتور +بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز، در این بازدید خط تولید خودرو‌های جدید شرکت بهمن موتور از جمله دیگنیتی و فیدلیتی و برنامه داخلی‌سازی آن‌ها نیز توسط نماینده مردم سراب در مجلس شورای اسلامی مشاهده و موانع پیش روی خودروسازان خصوصی در کشور مورد بررسی قرار گرفت.

یوسف داودی، نماینده مردم سراب و رییس مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی همچنین با حضور در شرکت کروز از خطوط تولید این شرکت بازدید و ضمن دیدار با مدیران و کارگران درخصوص مشکلات کنونی و پیش روی صنعت و دغدغه‌های صنعتگران به گفتگو پرداخت.

یوسف داودی نماینده مردم سراب و رییس مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه در بازدید از قطعه‌سازی کروز نتیجه زحمات مدیران و سایر پرسنل به وضوح مشاهده می‌شود، گفت: قطعه سازی کروز توانسته در داخلی سازی قطعات مهم خودرو گام موثری بردارد و این امر با همت مدیران و پرسنل مجموعه محقق شده است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن در مجلس شوراس اسلامی به حضور پرنگ بانوان در قطعه سازی کروز اشاره کرد و بیان داشت: حضور بانوان در بخش صنعت نشان دهنده نقش موثر آنان در این عرصه است که کروز در این موضوع پیشگام شده است.

وی افزود: باید شرایطی فراهم شود تا قطعه‌سازان و خودروسازان بتوانند بیش از گذشته توانمند شوند و در عرصه داخلی‌سازی قطعات مسیر تندتری را طی نمایند.

نماینده مردم سراب در مجلس شورای اسلامی در خصوص بازدید از خط تولید دیگنیتی و فیدلیتی اظهارداشت: دو خودروی تولید توسط بهمن موتور با داشتن آپشن‌های متنوع و ارائه کیفیت و خدمات خوب توانسته انتظارات مردم را بدست آورد و مورد استقبال قرار گیرد.

وی با بیان اینکه توجه متولیان به خودروسازی‌های بخش خصوصی می‌تواند تنوع در تولید خودرو‌های با کیفیت را ایجاد کند، خاطرنشان کرد: به گروه بهمن پیشنهاد می‌کنم در تولید خودرو‌های برقی که نقشی موثر در کاستن اتلاف انرژی دارد، پیش قدم شود و مجلس شورای اسلامی و کمیسیون صنایع نیز همه جانبه از تولید چنین خودرو‌هایی حمایت می‌کند.


  • بیشتر بخوانید:

درد صنعت خودرو دخالت دولت در این صنعت است

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
درد صنعت خودرو دخالت دولت در این صنعت است
عضو کمیسیون صنایع و معادن در مجلس:

درد صنعت خودرو دخالت دولت در این صنعت است

حضور قطعه‌سازان و خودروسازان بخش خصوصی در عراق
سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق وعده داد:

حضور قطعه‌سازان و خودروسازان بخش خصوصی در عراق

ارسال نظر