بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۴
بهمن دیزل همچنان پیشتاز کسب پنج ستاره کیفی در گروه خودرو‌های سنگین
بر اساس آخرین گزارش ارزیابی کیفی انجام شده اداره کل صنایع حمل و نقل وزارت صنعت، معدن و تجارت، در اردیبهشت‌ماه امسال نیز مانند ماه‌های گذشته در بخش خودرو‌های سنگین دو کامیونت و مینی‌بوس سحر بهمن دیزل همچنان پیشتاز در کسب پنج ستاره کامل کیفی هستند.
کد خبر : ۲۴۴۱۶۳

شرکت بهمن دیزل+بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز، بر اساس آخرین گزارش ارزیابی کیفی انجام شده اداره کل صنایع حمل و نقل وزارت صنعت، معدن و تجارت، در اردیبهشت‌ماه امسال نیز مانند ماه‌های گذشته در بخش خودرو‌های سنگین دو کامیونت و مینی‌بوس سحر بهمن دیزل همچنان پیشتاز در کسب پنج ستاره کامل کیفی هستند.

گزارش منتشر شده اخیر ارزشیابی خودرو‌های ساخت داخل توسط اداره کل صنایع حمل و نقل وزارت صمت حاکی از آن است که در بخش کامیونت، کامیونت ایسوزو NMR ۸۵ و کامیونت ایسوزو NPR ۷۵ K بهمن دیزل همچنان در جایگاه نخست دارای پنج ستاره کامل کیفی قرار گرفته اند.

در بخش مینی‌بوس نیز مینی‌بوس ایسوزو سحر شرکت بهمن دیزل پنج ستاره کیفی به دست آورد.

در گزارش فروردین ماه اداره کل صنایع حمل و نقل وزارت صمت نیز مینی بوس سحر و کامیونت‌های بهمن دیزل پنج ستاره کیفی را کسب کرده بودند.

در گزارش دو ماه گذشته اداره کل صنایع حمل و نقل وزارت صمت همچنین کامیونت شیلر بهمن دیزل نیز توانست در دو ماه پیامی چهار ستاره کیفی را از آن خود کند.

در بخش کامیون نیز کامیون ایسوزو NPR ۷۵ M بهمن‌دیزل و در بخش کشنده، خودروی کشنده FAWJ ۶ سیبا موتور چهار ستاره کیفی به دست آوردند.

گزارش ارزشیابی خودرو‌های ساخت داخل وزارت صمت و کسب پنج ستاره کیفی کامیونت‌های بهن دیزل در حالی منتشر می‌شود که براساس آمار ارائه شده توسط بهمن دیزل، تولید محصولات این شرکت در سه ماه نخست سال جاری نسبت به سال گذشته شاهد رشد ۵۵ درصدی بوده است.

عمده رشد تولید بهمن دیزل در سه ماه نخست سال ۱۴۰۰ در کامیونت شیلر صورت گرفته است که از تولید ۹۲ دستگاه در سال گذشته به ۲۳۶ دستگاه رسیده است.

در کنار رشد کامیونت شیلر، مینی باس پگاسوس دیگر محصول بهمن دیزل نیز شاهد رشد تولید ۶۶ درصدی بوده است. کامیونت ۶ تن NPR۷۵K همچنین با تولید ۶۰ دستگاه در سه ماه نخست سال جاری نسبت به سال گذشته با رشد ۲۵ درصد همراه بوده است.

در حوزه تولید محصولات کاربری بهمن دیزل نیز با توجه به آمار ارائه شده، تولید در مقایسه با سال گذشته ۲۸۲ درصد افزایش یافته است.

"محمد محمدی" مدیرعامل شرکت بهمن دیزل اردیبهشت ماه در نشست خبری از توسعه محصولات و تولید کامیون و کشنده در سال جاری خبر داد و گفت: دستیابی به داخلی سازی ۶۰ درصدی در شیلر، ارتقاء سطح کیفی محصولات، افزایش صد درصدی تولید و صادرات از اهداف امسال بهمن دیزل است.


  • بیشتر بخوانید:

خرید زمین "خدیزل" برای احداث تعمیرگاه کامیونت های ایسوزو

اشتراک گذاری :
ارسال نظر