بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۱
رئیس دفتر توسعه صنایع پایین دستی پتروشیمی گفت:

قرارداد کشف پریمیوم آغازگر فصل جدیدی از معامله‌ها در بورس کالا

رئیس دفتر توسعه صنایع پایین دستی پتروشیمی گفت: نخستین قرارداد بلندمدت فروش محصولات پتروشیمی در بورس کالا در قالب کشف پریمیوم و اعتباری محصول پی‌وی‌سی (PVC) آغازگر فصل جدیدی از معامله ها در بورس کالا است.
کد خبر : ۲۴۴۱۷۴

بورس کالا+بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز، محمد متقی اظهارکرد: در راستای تحقق شعار سال (تولید، مانع زدایی‌ها و پشتیبانی ها) و به منظور رفع موانع تولید ناشی از کمبود خوراک صنایع پائین دستی پتروشیمی‌ها و حمایت از تولید مستمر مجتمع‌های تولیدکننده محصولات پتروشیمی مکانیزم عقد قرارداد‌های بلند مدت و شرایط خرید اعتباری محصولات پتروشیمی در دستور کار دفتر توسعه صنایع پائین دستی پتروشیمی قرار دارد.

وی با بیان این که پس از هماهنگی و پیگیری لازم و جلسه‌های مختلف کاری و تقارب نظر‌های صنایع بالا دستی و پائین دستی، نخستین عرضه با شرایط قرارداد بلند مدت در قالب کشف پریمیوم و با شرایط خرید اعتباری برای محصول PVC-S ۶۵ شرکت پتروشیمی غدیر در تاریخ ۲۶ تیر ماه ۱۴۰۰ در تابلوی بورس کالای ایران خواهد نشست. این موضوع شروع تازه‌ای خواهد بود بر کاهش ریسک تولید و تامین امنیت در سمت عرضه و تقاضا و یک ابزار جدید در بازار که باعث رونق معاملات خواهد شد.

رئیس دفتر توسعه صنایع پایین دستی افزود: بکارگیری ابزار‌هایی همچون قرارداد‌های بلندمدت (پریمیوم) و شرایط خرید اعتباری محصولات پتروشیمی هم اکنون بصورت منظم و با یک رویه پیوسته در اختیار صنایع پایین دستی پتروشیمی قرار دارد و امید است با بکارگیری این ابزار‌ها در کنار نظارت و حمایت‌های صورت گرفته شاهد افزایش و رونق تولید در این بخش باشیم.


  • بیشتر بخوانید:

عرضه پی‌وی‌سی پتروشیمی غدیر با قرارداد کشف پریمیوم

اشتراک گذاری :
ارسال نظر