بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۸
تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالا طی ماه گذشته میزبان معامله ۲ میلیون و ۵۵۵ هزار تن انواع کالا به ارزش بیش از ۱۹۹ هزار میلیارد ریال بود.
کد خبر : ۲۴۴۶۷۴

بورس کالا+بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز، در تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالا، ۸۲۱ هزار و ۱۷۶ هزار تن انواع فولاد، یک میلیون و ۲۵۲ هزار تن سیمان، ۱۵ هزار و ۷۸۵ تن انواع مس، ۴۹۰ تن کنسانتره مولیبدن، ۶۳ تن کنسانتره فلزات گرانبها، ۲۱ هزار و ۴۹۵ تن آلومینیوم، ۲۸۰ هزار و ۵۰۰ تن سنگ آهن، ۱۰۷ هزار و ۷۸۵ تن روی، ۴۰۰ تن کک، ۱۶ هزار تن چدن، ۴۷ هزار و ۵۰۰ تن آهن اسفنجی و ۳۴ کیلوگرم شمش طلا از سوی مشتریان خریداری شد.

همچنین در تالار فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی بورس کالای ایران نیز طی تیر ماه افزون بر یک میلیون و ۴۴۹ هزار تن انواع کالا به ارزش ۱۷۲ هزار میلیارد ریال در دو بخش داخلی و صادراتی معامله شد.



در این تالار بالغ بر ۳۴۹ هزار و ۸۳۱ تن انواع قیر، ۳۲۰ هزار و ۳۲۱ تن انواع مواد پلیمری، ۱۲۵ هزار و ۷۷۳ تن مواد شیمیایی، ۱۵ هزار و ۹۰۸ تن روغن، ۱۰۰ تن سلاپس واکس و ۴۹۲ هزار و ۳۵۰ تن وکیوم باتوم به فروش رسید.

از دیگر کالا‌های معامله شده در این تالار می‌توان به دادوستد ۲۷ هزار و ۲۵ تن گوگرد، ۴۵۰ تن آرگون، یک هزار و ۳۰ تن عایق رطوبتی و ۱۱۳ هزار تن لوب کات اشاره کرد.

بازار فرعی بورس کالای ایران نیز طی مدت مذکور معامله ۱۶ هزار و ۶۰۵ تن انواع کالا را تجربه کرد.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر