بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۵
سود پایه هر سهم ۶۲۱ ریال اعلام‌شد؛

روند رو به رشد سود خالص "همراه"

روند رو به رشد سود خالص
بیشترین درآمدی که ارتباطات سیار ایران طی این دوره ۳ ماهه میاندوره‌ای به ثبت رسانده در اختیار «کارکرد مشترکین خطوط اعتباری» با ۳۶.۳۸۳ میلیارد ریال بوده است.
کد خبر : ۲۴۴۷۶۷

ارتباطات سیار ایران + بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت ارتباطات سیار ایران در گزارش صورت‌های مالی میاندوره‌ای تلفیقی ۳ ماهه منتهی به خردادماه ۱۴۰۰ (حسابرسی نشده) درآمد‌های عملیاتی شناسایی‌شده طی این دوره را برابر با ۶۹.۱۳۱ میلیارد ریال به سامانه کدال ارائه کرده که نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۲۷ درصد رشد داشته و سود ناخالص "همراه" با افزایشی ۱۶ درصدی به مبلغ ۱۹.۲۸۷ میلیارد ریال رسیده است.

عملکرد همراه در 3ماهه منتهی به خرداد+بورس نیوز

سود عملیاتی شرکت ارتباطات سیار ایران در پایان دوره ۳ ماهه منتهی به خردادماه سال جاری مبلغی بالغ‌بر ۱۴.۴۵۶ میلیارد ریال گزارش شده و سود خالص ارائه‌شده توسط این شرکت با افزایش ۱۴ درصدی به ۱۱.۸۸۸ میلیارد ریال دست یافته، همچنین سود پایه هر سهم "همراه" ۶۲۱ ریال اعلام‌شده که رشد ۱۵ درصدی را از خود بر جای گذاشته است.


بیشتر بخوانید: افزایش درآمد ۲۸ درصدی "همراه"


صورت وضعیت مالی

بر پایه گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت ارتباطات سیار ایران در گزارش صورت وضعیت مالی تلفیقی خود مجموع دارایی‌های خود را ۴۲۰.۸۲۲ میلیارد ریال شناسایی‌کرده که نسبت به پایان سال مالی گذشته ۴ درصد افزایش پیدا کرده، بیشترین میزان دارایی ارائه‌شده "همراه" در بخش «دارایی‌های ثابت مشهود» با ۲۸۹.۸۴۴ میلیارد ریال بوده است.

سرمایه و اندوخته قانونی شرکت ارتباطات سیار ایران نسبت به پایان سال مالی ۱۳۹۹ بدون تغییر با مبالغ ۱۹.۲۰۰ میلیارد ریال و ۳.۳۰۲ میلیارد ریال به ثبت رسیده اند و سود انباشته طی این دوره با کاهش ۴۷ درصدی مواجه بوده است.

درآمد‌ها و بهای تمام شده قرارداد‌ها

بیشترین درآمدی که ارتباطات سیار ایران طی این دوره ۳ ماهه میاندوره‌ای به ثبت رسانده در اختیار «کارکرد مشترکین خطوط اعتباری» با ۳۶.۳۸۳ میلیارد ریال بوده که در پایان سود ناخالص این بخش ۹.۲۷۷ میلیارد ریال گزارش شده و برآورد می‌شود که تا پایان سال مالی ۱۴۰۰ درآمد این بخش در ۹ ماه آتی به مبلغ ۱۲۲.۸۰۶ میلیارد ریال برسد.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ادامه روند صعودی درآمدهای
ارتباطات سیار ایران، ۳۵ درصد افزایش درآمد داشت؛

ادامه روند صعودی درآمدهای "همراه"

افزایش درآمد ۲۴ درصدی سالانه
میزان درآمد اپراتور بورسی به ۲۱۴ هزار میلیارد ریال رسید؛

افزایش درآمد ۲۴ درصدی سالانه "همراه"

رشد ۳۳ درصدی درآمد‌های
ارتباطات سیار ایران در دی‌ماه سال جاری، ۱۹.۷۵۰ میلیارد ریال درآمد را ثبت کرد؛

رشد ۳۳ درصدی درآمد‌های "همراه"

ارتباطات سیار، به ازای هر سهم ۲.۲۰۷ ریال سود ساخت؛

مخابره سود خالص ۵۵درصدی سالانه از دکل‌های "همراه"

ارسال نظر