بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۸
رشدی بالغ بر ۲ همت در یک سال بدست آمد؛

صادرات شیران، سهامداران را شیرین‌کام کرد

صادرات شیران، سهامداران را شیرین‌کام کرد
سرمایه گذاری صنایع شیمیایی ایران در دوره ٣ ماهه ابتدایی سال ١۴٠٠، یک هزار و ٧٠٠ میلیارد تومان فروش داخلی داشت.
کد خبر : ۲۴۴۹۳۹

سرمایه گذاری شیمیایی ایران+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، سرمایه‌گذاری صنایع شیمیایی ایران در دوره تیرماه میزان درآمدهای خود را ۴۱۰ میلیارد تومان اعلام کرد و دو شاخه اصلی فروش یعنی تامین نیاز داخلی و صادرات آن ارقام قابل قبولی را ارائه دادند.

بر همین اساس طی مدت زمان تیرماه، فروش داخلی این شرکت بالغ بر ۳۲۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیارد تومان و فروش صادراتی نیز به رقم ۸۵ میلیارد و ۴۵۰ میلیارد تومان نزدیک شد.

آمارهای بهاری "شیران" بررسی شد

بر پایه این گزارش، بر اساس عملکرد دوره ٣ ماهه ابتدایی سال ١۴٠٠ شرکت سرمایه گذاری صنایع شیمیایی ایران، میزان فروش داخلی و صادراتی خود را افشا کرده که در مجموع ۲ هزار و ۸۲۲ میلیارد تومان درآمد را به ثبت رسانده است.

بر اساس این آمارها، میزان درآمدزایی این شرکت از فروش داخلی در حدود یک هزار و ٧٠٠ میلیارد تومان و البته در بخش صادراتی نیز فروشی بالغ بر یک هزار و ١۴۵ میلیارد تومان دیده می‌شود.



سرمایه گذاری صنایع شیمیایی ایران و درآمدی بیش از ۳ همت

آمارهای تجمیعی ۴ماهه شرکت حاکی از آن بوده که فروش شرکت مرز ٫ هزار و ۲۳۰میلیارد را رد کرده و توانسته نسبت به دوره مشابه سال گذشته، بیش از ۲ همت درآمدزایی را به صورت‌های مالی خود تزریق کند؛ در ۴ماهه سال ۹۹ نیز میزان فروش در خدود یک هزار و ۲۱۷ میلیارد تومان در آمارهای این شرکت منتشر شده بود.

سبد فروش شیران و فروش آنها

میزان فروش در ۴ماهه نخست سال ١۴٠٠ را میتوان از الکیل بنزن خطی «داخلی و صادراتی» با مبلغ یک هزار و ٢۶٨ میلیارد تومان فروش داخلی و ٨۴۵ میلیارد تومان فروش صادراتی نام برد که در دوره مشابه سال ٩٩ با فروش ۶١۵ میلیارد تومان در داخل کشور و ٢٩٠ میلیارد تومان فروش صادراتی بیشترین سهم از فروش را داشته است.

نرخ فروش الکیل بنزن خطی، در دوره ۴ ماهه نخست سال جاری، ٣٢ میلیون تومان در بخش داخلی و ٣٣ میلیون تومان در بخش صادراتی بوده که نسبت به سال ٩٩ با نرخ فروش داخلی ١۴ میلیون و ۴٠٠ هزار تومانی و در بخش صادراتی با نرخ فروش ١۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی افزایش چشمگیری داشته است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
روند رو به رشد درآمدهای
افزایش درآمد این سرمایه‌گذار برای چهارمین ماه متوالی؛

روند رو به رشد درآمدهای "شیران"/ الکیلات سنگین صادراتی گران‌ترین محصول

۳۳ هزار تومان به ازای هر کیلو آلکیل بنزن خطی
کاهشی که در آمارهای فروش این سرمایه‌گذار نشست؛

۳۳ هزار تومان به ازای هر کیلو آلکیل بنزن خطی "شیران"

رای دادگاه مطالبات خارجی به نفع
شرکت سرمایه گذاری صنایع شیمیایی ایران اعلام کرد؛

رای دادگاه مطالبات خارجی به نفع "شیران"

ارسال نظر