بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۷
رئیس برنامه‌ریزی و کنترل حمل محصولات فولاد مبارکه گفت:در چهارماهه ابتدای سال جاری ۲.۸ میلیون تن انواع محصولات فولاد مبارکه به مقصد مشتریان داخلی و صادراتی ارسال شد.
کد خبر : ۲۴۴۹۷۳

فولاد مبارکه اصفهان+بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز، محسن احمدی، رئیس آماده‌سازی و انبار تختال فولاد مبارکه درخصوص رکورد بارگیری و حمل ریلی تختال صادراتی را عملکرد موفقیت‌آمیز واحد آماده‌سازی تختال در چند ماه اخیر عنوان و اظهار کرد: این عملکرد و رکورد به پشتوانه حمایت‌های بی‌دریغ مدیریت ناحیه و عزم راسخ کارکنان واحد آماده‌سازی تختال، ابلاغ فرایند‌های موجود و همکاری واحد‌های پشتیبانی و برنامه‌ریزی بهینه به دست آمده است.



وی افزود: از حمایت‌های مدیریت ناحیه فولادسازی، واحد راه‌آهن، واحد برنامه‌ریزی، کنترل کیفی فولادسازی، برنامه‌ریزی فولادسازی، برنامه‌ریزی حمل محصولات، بازاریابی، فروش و همچنین شرکت‌های پیمانکاری که در دست‌یابی به این رکورد ایفای نقش کردند قدردانی می‌کنم.

رئیس برنامه‌ریزی و کنترل حمل محصولات فولاد مبارکه نیز در خصوص ثبت این رکورد ادامه داد: در چهارماهه ابتدای سال جاری ۲.۸ میلیون تن انواع محصولات فولاد مبارکه به مقصد مشتریان داخلی و صادراتی ارسال شد که در نوع خود نسبت به مدت مشابه سال‌های گذشته رکورد جدیدی در تحویل کالا به مشتریان محسوب می‌شود و این میزان حمل نسبت به سال گذشته ۲ درصد بالاتر است.

مجید فخاری، ئیس برنامه‌ریزی و کنترل حمل محصولات شرکت فولاد مبارکه افزود: در سال جاری ۷۶۸ هزار تن تختال، ۱.۱۴ میلیون تن محصولات گرم و ۵۸۸ هزار تن محصولات سرد و پوشش‌دار از طریق حمل جاده‌ای و ریلی به مقصد مشتریان داخلی و صادراتی ارسال گردید که بالاترین میزان رشد حمل محصولات مربوط به تختال با ۶۴ درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال قبل است و نوردکاران کشور توانسته‌اند به‌طور مستقیم، حجم قابل‌توجهی از مواد اولیه موردنیاز خود را از فولاد مبارکه دریافت نمایند.

وی خاطرنشان کرد: در ماه گذشته رکورد جدیدی نیز در زمینه حمل ریلی ماهیانه تختال رقم خورد و ۶۷۹۴۰ تن از این محصول با بهره‌گیری از ناوگان ریلی موجود به مقاصد موردنظر ارسال گردید.

رئیس برنامه‌ریزی و کنترل حمل محصولات تصریح کرد: دستاورد‌های به‌دست‌آمده در حوزه حمل محصولات در سایه تلاش، همدلی و مساعدت کلیه همکاران واحد‌های برنامه‌ریزی حمل محصولات، فروش داخلی و صادرات، نواحی تولید، راه‌آهن، انتظامات و باسکول محصولات و سایر قسمت‌های درگیر حاصل گردیده و انشاالله با تداوم بیش‌ازپیش آن شاهد دست‌یابی به موفقیت‌های مستمر در این حوزه باشیم.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر