بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۰
کد خبر : ۲۴۵۱۲۹

افت قیمت بیت کوین با بررسی لایحه بهسازی زیرساخت‌های ایالات متحده

به عقیده برخی از تحلیلگران، افزایش فشار فروشندگان و افت قیمت بیت کوین به دلیل بررسی لایحه بهسازی زیرساخت‌های ایالات متحده در مجلس سنای این کشور بوده است.

در روز‌های اخیر، لایحه جدیدی در مجلس سنای ایالات متحده در دست بررسی بوده که به موجب آن، دولت آمریکا قصد دارد بخشی از هزینه توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل و شبکه برق‌رسانی این کشور را با اعمال مالیات بر بخش ارز‌های دیجیتال تأمین کند.

حجم تراکنش روزانه NFT بیش از سال گذشته

به نظر می‌رسد که توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) دوباره در حال رشد هستند، زیرا OpenSea که بزرگترین بازار خرید و فروش توکن‌های NFT است، در حال حاضر روزانه حجم تراکنش بیشتری را نسبت به کل حجم تراکنش‌های سال ۲۰۲۰ پردازش می‌کند.

خروج سرمایه برای چهارمین هفته متوالی از بازار رمزارزها

داده‌های شرکت مدیریت دارایی‌های دیجیتالی کوین‌شیر نشان داد صندوق‌های رمزارز‌ها و محصولات سرمایه‌گذاری در آن‌ها برای چهارمین هفته متوالی شاهد خروج سرمایه بوده‌اند که بیشترین حجم خروج سرمایه از محصولات مرتبط با بیت‌کوین اتفاق افتاده است.

ارزش بازار جهانی ارز‌های دیجیتالی ۱۶۲۰ میلیارد دلار شد

مجموع ارزش بازار جهانی ارز‌های دیجیتالی در حال حاضر ۱۶۲۰ میلیارد دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۰.۲۵ درصد کمتر شده است. در حال حاضر ۵۱ درصد کل بازار ارز‌های دیجیتالی در اختیار بیت کوین و ۱۸ درصد در اختیار اتریوم است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر