بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۱
یادداشت مدیرعامل ذوب آهن اصفهان به مناسبت روز خبرنگار؛

خبرنگاران؛ دیده بانان تولید ملی

خبرنگاران؛ دیده بانان تولید ملی
۱۷مرداد، روز ارج نهادن به تلاشگران عرصه رسانه است که با آگاهی و قلم خود، همچون چشم و گوش جامعه عمل می‌کنند و مردم سالاری را تضمین می‌نمایند.
کد خبر : ۲۴۵۳۸۲

مدیرعامل ذوب آهن اصفهان+بورس نیوز


به گزارش بورس نیوز، خبرنگاران در سال جاری که به تدبیر مقام معظم رهبری با نام تولید، پشتیبانی‌ها، مانع زدایی‌ها نامگذاری شده است و همچنین در سال‌های اخیر که عرصه تولید، محور اصلی فعالیت‌های کشور بوده است، همچون دیده بانان تولید ملی هستند و هر جا که زنجیره تولید کشور با مشکلی مواجه است، قلم خبرنگاران در مقام پشتیبان وارد عمل می‌شود و با بیان مشکلات و آسیب‌ها و با مطالبه گری، مسئولین را در مقام پاسخگویی به افکار عمومی می‌نشاند تا گزندی به عرصه حیاتی تولید وارد نشود.

اصحاب رسانه هوشمند و متعهد کشور، علاوه بر بیان انتقادات و مطالبه گری، به خوبی دستاورد‌ها و نتایج مهم بخش صنعت و اقتصاد کشور را نیز منعکس می‌سازند تا فعالان عرصه صنعت را دلگرم ساخته و نشاط و امید را به جامعه تزریق نمایند.

در شرایط کنونی که با تحریم‌های ظالمانه مواجه هستیم و صنعتگران کشور با الهام از اقتصاد مقاومتی، تمام تلاش خود را برای بی اثر ساختن توطئه‌های دشمنان در عرصه‌های اقتصادی می‌نمایند، هیچ ارگانی همچون رسانه نمی‌تواند حامی دلسوز این پیکار و جهاد اقتصادی باشد. خبرنگاران با روایت گری این مقاومت جانانه که در دل خود دستاورد‌های مهم همچون بومی سازی، اتکا به جوانان، رونق تولید ملی و. را به همراه داشته است، این دستاورد‌ها و میراث گرانبها را که رنگ حماسه دارد، به نسل‌های آینده منتقل می‌سازند تا آن‌ها نیز بدانند که هیچ دستاورد مهم و پایداری حاصل نمی‌شود مگر با اتکا به بازوی توانمند جوانان ایرانی.

در این روز گرامی، یاد شهدای خبرنگار به ویژه شهید محمود صارمی را گرامی می‌داریم و تلاش بی وقفه همه اصحاب رسانه را ارج می‌نهیم. با تبریک این روز خجسته به همه کنشگران عرصه رسانه، توفیق روز افزون آن‌ها را آرزومندم.

منصور یزدی زاده

مدیرعامل ذوب آهن اصفهان

اشتراک گذاری :
ارسال نظر