بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۱
عملکرد ۶ ماهه منتهی به خردادماه ۱۴۰۰ مجتمع تولید گوشت مرغ ماهان؛

افزایش ۷۰۲ درصدی سوود انباشته "زماهان"

افزایش ۷۰۲ درصدی سوود انباشته
بیشترین فروش مربوط به فروش جوجه یک‌روزه گوشتی با مبلغ ٨٨ میلیارد و ٢۵٣ میلیون تومان با نرخ فروش ۵ هزار و ٣۵٧ تومان بوده است.
کد خبر : ۲۴۵۴۶۸

مجتمع تولید گوشت ماهان مرغ+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت مجتمع تولید گوشت مرغ ماهان در صورت‌های مالی میاندوره‌ای ۶ ماهه منتهی به پایان خردادماه سال جاری مجموع درآمد‌های شناسایی‌شده خود از فروش محصولات را طی این دوره ١١۴ میلیارد و ۴١ میلیون تومان اعلام کرده که این رقم نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۵۴ میلیارد و ٩۴١ میلیون تومان (۹۳ درصد) افزایش داشته است.

از این میزان فروش در دوره ۶ ماهه منتهی به پایان خردادماه سال جاری، بیشترین فروش مربوط به فروش جوجه یک‌روزه گوشتی با مبلغ ٨٨ میلیارد و ٢۵٣ میلیون تومان با نرخ فروش ۵ هزار و ٣۵٧ تومان بوده، سود ناخالص مجتمع تولید گوشت مرغ ماهان در این دوره، ۵١ میلیارد و ۴٢٣ میلیون تومان بوده که نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۴٩ میلیارد و ٧٧٨ میلیون تومان (۳.۲۲۴ درصد) رشد داشته است.


بیشتر بخوانید: "زماهان" با زیان ۵۸میلیارد ریالی به ارزش ۲۱.۰۰۰ میلیارد ریال رسید


سود خالص زماهان 6 ماهه+بورس نیوز

هزینه‌های مالی مجتمع تولید گوشت مرغ ماهان در دوره ۶ ماهه منتهی به ٣١ خرداد سال ١۴٠٠، ٣ میلیارد و ۶٧٢ میلیون تومان به ثبت رسیده و شاهد افزایش ۱۲۳ درصدی بوده، سود خالص مجتمع تولید گوشت مرغ ماهان طی دوره ۶ ماهه منتهی به ٣١ خرداد سال ١۴٠٠ مبلغ ۴١ میلیارد و ٢٨ میلیون تومان، ولی در دوره مشابه سال ١٣٩٩ زیان خالص ٣ میلیارد و ٩۵۵ میلیون تومانی بوده است.

مجتمع تولید گوشت مرغ ماهان در دوره ۶ ماهه سال ١۴٠٠، سود انباشته ۴۶ میلیارد و ٨٧٠ میلیون تومانی را از خود بر جای گذاشته که رشد ۷۰۲ درصدی را نسبت به سال گذشته به همراه داشته است.

تسهیلات مالی دوره ۶ ماهه منتهی به خردادماه سال جاری، ٣٨ میلیارد و ۶۶٨ میلیون تومان بوده که در مقایسه با سال گذشته ۲۹ درصد رشد را تجربه کرده،

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
با برگزاری مجمع شرکت تولید گوشت مرغ ماهان؛

"زماهان" سود تقسیم نکرد

تجدید ارزیابی دارایی‌ها و قیمت‌هایی که غیرواقعی‌تر می‌شود؛

"زماهان" با زیان ۵۸میلیارد ریالی به ارزش ۲۱.۰۰۰ میلیارد ریال رسید

تعدیل منفی سودآوری در این مرغداری دیده شد؛

جوجه‌های دردسر ساز و شناسایی زیان "زماهان"

ارسال نظر