بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰
فروش سالانه محصولات فولاد کاویان با افت ۴۸ درصد‌ی مواجه بود؛

"فوکا" در تیرماه ۲۴ درصد کاهش درآمد داشت

بیشترین میزان فروش محصول در تیرماه در اختیار محصول «ورق فولادی غیر کارمزدی ۱۵۰-۸ م م» با ۱۴.۰۳۷.۵۰۰ کیلوگرم بوده است.
کد خبر : ۲۴۵۵۷۴

فولاد کاویان+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت فولاد کاویان در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به تیرماه سال ۱۴۰۰ مجموع درآمد‌های شناسایی‌شده طی دوره یک‌ماهه را برابر با ۳.۰۶۰ میلیون ریال اعلام کرده و از ابتدای سال مالی تا انتهای تیرماه سال جاری نیز به ۱۳.۵۰۷ میلیون رسیده، همچنین میزان سرمایه ثبت‌شده را بالغ‌بر ۵.۹۷۴ میلیارد ریال گزارش کرده است.

عملکرد ماهانه فوکا در تیرماه+بورس نیوز

درآمد‌های عملیاتی "فوکا" در تیرماه سال جاری

درآمدهای عملاتی فوکا+بورس نیوز

بر پایه این گزارش، مقدار درآمدی که فولاد کاویان در تیرماه ۱۴۰۰ کسب کرده نسبت به ماه گذشته ۲۴ درصد کاهش را شاهد بوده و همچنین در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۴۰ درصد افزایش درآمد را تجربه کرده است.

بیشترین میزان درآمدی که فولاد کاویان در تیرماه به دست آورده از محل فروش «ورق فولادی غیر کارمزدی ۸-۱۵۰ م م» با ۳.۷۵۳ میلیارد ریال بوده و رتبه بعدی را نیز محصول «ضایعات غیر کارمزدی-سرورق» با ۲۱۴.۶۱۴ میلیون ریال به خود اختصاص داده است.


بیشتر بخوانید: اُفت ۱۷ درصدی درآمد فولاد کاویان در ابتدای سال


مقدار فروش محصولات "فوکا" در تیرماه

فروش محصولات فولاد کاویان در تیرماه+بورس نیوز

بر اساس این گزارش، مقدار فروش محصولات فولاد کاویان همان‌طور که گفته شد برابر با ۱۷.۷۷۸.۶۷۰ کیلوگرم بوده که نسبت به ماه گذشته ۳۲ درصد اُفت فروش را تجربه کرده و همچنین در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۴۸ درصد کاهش را به دنبال داشته است.

بیشترین میزان فروش محصول در تیرماه در اختیار محصول «ورق فولادی غیر کارمزدی ۱۵۰-۸ م م» با ۱۴.۰۳۷.۵۰۰ کیلوگرم بوده و جایگاه بعدی را پس‌ازآن را «ضایعات غیر کارمزدی-سرورق» با ۶۹۸.۵۲۰ تن به خود اختصاص داده است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر