بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۲۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۵
وقتی غول‌ها بی‌برق می‌شوند؛

ذوب و فروش سبد کالایی به سنگینی ۱۲.۸ هزارتن

ذوب و فروش سبد کالایی به سنگینی ۱۲.۸ هزارتن
در بررسی آخرین عرضه شرکت ذوب‌آهن می‌توان به ۳ هزار تن معامله سبد تیرآهن مخلوط اشاره‌ای داشت که معادل ۴۵ میلیارد ۷۸۵ میلیون تومان برای بزرگ‌ترین کارخانه ذوب کشور، درآمدزایی کرد.
کد خبر : ۲۴۵۵۹۷

ذوب آهن+بورس نیوز

به گزارش گروه کالایی بورس نیوز، شرکت ذوب‌آهن اصفهان پس‌ از آن که آخرین هفته تیرماه را ضعیف به پایان رسانده بود، مردادماه را در پی جبران آغاز کرد و قطعی‌های برق، غول‌های فولادی اصفهانی را حسابی با چالش مواجه کرد.

در این هفته شاهد عرضه ۱۶ هزار و ۸۸۶ تن انواع کالا در سبد محصولات ذوب آهن بوده‌ایم که تقاضای ۲۷ هزار و ۷۶۸ تنی ثبت شد اما؛ در بخش معاملات تنها ۱۲ هزار و ۸۸۴ تن از این سبد به فروش رفت.

ذوب و فروش سبد کالایی به سنگینی ۱۲.۸ هزارتن+بورس نیوز


بیشتر بخوانید: افزایش ۴۰ درصدی فروش نرخ محصولات "ذوب"


تیرآهن

با نگاهی به این کالا در سبد محصولات «تیرآهن ۱۴ تا ۱۸ و تیرآهن بال پهن» ذوب‌آهن می‌توان به این نکته رسید که حجم تقاضای ۲ هزار و ۷۶۰ تنی و ارزش معامله ۱۴.۵ میلیارد تومانی را شاهد هستیم.

ریل راه آهن

با نگاهی به دیگر کالا در سبد این شرکت فولادی باید به بخش ریل اشاره داشت که تمام ۸۰ تن عرضه این کارخانه، به مرحله معامله منتهی شد و درآمدزایی این بخش نیز بالغ بر ۲ میلیارد و ۱۵۲ میلیون تومان شد.

تقاضای مشتریان ذوب آهن+بورس نیوز

سبد میلگرد مخلوط

حجم معامله سبد تیرآهن مخلوط ۱۰۷ میلیارد و ۸۶۸ میلیون تومان بود که با میزان معامله ۷ هزار و ۳۸ تن برای این شرکت به دست آمد.

سبد تیرآهن مخلوط

در بررسی آخرین عرضه شرکت ذوب‌آهن می‌توان به ۳ هزار تن معامله سبد تیرآهن مخلوط نیز اشاره‌ای داشت که معادل ۴۵ میلیارد ۷۸۵ میلیون تومان برای بزرگ‌ترین کارخانه ذوب کشور، درآمدزایی کرد.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
پرچم
افزایش درآمدهایی که کوره‌های ذوب‌آهن را داغ کرد؛

پرچم "ذوب" با تیرآهن عمود شد

تقاضای مشتریان، «ذوب آهن» را سورپرایز کرد
ذوب آهن با ۴ محصول گام به عرصه معاملات بورس کالا گذاشت؛

تقاضای مشتریان، «ذوب آهن» را سورپرایز کرد

سنگ‌تمام
رشد فروشی که سهامداران را خوش‌بین کرد؛

سنگ‌تمام "ذوب" و شکستن یخ‌ فروش تیرماه

ارسال نظر