بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۱
کاهش درآمد ۳۲ درصدی سپید فراب کویر در تیرماه سال جاری؛

روند فروش محصولات "کویر" به سراشیبی رسید

روند فروش محصولات
میزان فروش محصولات کویر از ابتدای سال مالی تا انتهای تیرماه سال جاری برابر با ۲۸۵.۰۱۲.۶۴۰ کیلوگرم اعلام‌شده است.
کد خبر : ۲۴۵۶۸۴

روند فروش محصولات تولیدی فولاد سپید فراب کویر+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت تولیدی سپید فراب کویر در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به تیرماه سال جاری مجموع درآمد‌های حاصل‌شده طی این دوره یک‌ماهه را برابر با ۷.۸۹۳ میلیارد ریال ارائه کرده و این میزان درآمد شناسایی‌شده از محل فروش محصولات در ۲ بخش «بازار داخلی» و «بازار صادراتی» به دست آمده، همچنین از ابتدای سال مالی تا پایان تیرماه سال جاری درآمدهای این شرکت ۳۹.۵۷۲ میلیارد ریال گزارش و میزان سرمایه ثبت‌شده این شرکت فولادی طی دوره ۱۰.۸۰۰ میلیارد ریال اعلام‌شده است.

عملکرد ماهانه کویر در تیرماه+بورس نیوز

مقدار درآمد‌های شناسایی‌شده کویر در تیرماه

روند فروش محصولات درآمدهای حاصل شده کویر+بورس نیوز

بر پایه این گزارش، شرکت تولیدی فولاد سپید فراب کویر در تیرماه با کاهش درآمد ۳۲ درصدی نسبت به ماه گذشته مواجه بوده و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز ۸۴ درصد افزایش را تجربه کرده، همچنین میزان درآمد‌های شناسایی‌شده این شرکت فولادی از ابتدای سال مالی تا انتهای تیرماه نیز ۱۲۶ درصد رشد پیدا کرده است.

میزان درآمدی که طی این ماه به ثبت رسیده به علت برگشت از فروش محصول «انواع میلگرد شاخه و کلاف» کاهش ۳.۴۵۲ میلیون ریال داشته است.

بیشترین میزان درآمدی که کویر از محل فروش محصول در تیرماه به ثبت رسانده مربوط به «انواع میلگرد شاخه و کلاف صادراتی» با ۵.۰۹۸ میلیارد ریال بوده و «انواع میلگرد شاخه و کلاف داخلی» نیز با ۲.۶۹۱ میلیارد ریال در جایگاه بعدی بیشترین میزان درآمد قرار گرفته است.

نرخ فروش محصول «انواع میلگرد شاخه و کلاف صادراتی» در تیرماه سال جاری ۱۵۹.۵۳۵ ریال در ازای کیلوگرم اعلام شده که نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۸۳ درصد افزایش را به همراه داشته و نرخ فروش «انواع میلگرد شاخه و کلاف داخلی» نیز با افزایش ۸۷ درصدی به ۱۷۱.۶۱۷ ریالی دست یافته است.


بیشتر بخوانید: افزایش ۱۵درصدی نرخ فروش تایر "پکویر"


روند فروش محصولات کویر تا تیرماه سال جاری

فروش داخلی و صادراتی کویر+بورس نیوز

بر اساس این گزارش، میزان فروش محصولات شرکت تولیدی فولاد سپید فراب کویر در تیرماه سال ۱۴۰۰ بالغ‌بر ۴۹.۸۳۴.۹۶۰ کیلوگرم به ثبت رسیده که نسبت به ماه گذشته نزدیک به ۴۰ درصد کاهش فروش محصولات را تجربه کرده و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز ۲ درصد رشد داشته است.

میزان فروش محصولات کویر از ابتدای سال مالی تا انتهای تیرماه سال جاری برابر با ۲۸۵.۰۱۲.۶۴۰ کیلوگرم اعلام‌شده که در مقایسه با سال گذشته شاهد ۶ درصد افزایش فروش را به ثبت رسانده است.

بیشترین میزان فروش محصول در تیرماه سال جاری مربوط به «انواع میلگرد شاخه و کلاف صادراتی» ۳۱.۹۵۹.۷۲۰ کیلوگرم بوده است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
«برگشت فروش» و اینبار کاهش درآمدهای
نوسان فروش صادراتی در مدار منفی؛

«برگشت فروش» و اینبار کاهش درآمدهای "کویر"

تمدید زمان پرداخت سود به سهامداران
شرکت تولیدی فولاد سپید فراب کویر خبر داد؛

تمدید زمان پرداخت سود به سهامداران "کویر"

شرکت تولیدی فولاد سپید فراب کویر برگزار می‌کند؛

"کویر" در اندیشه هیات مدیره جدید

ارسال نظر