بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۷
دوج کوین و افزایش سرمایه گذاری جدید
شرکت تجزیه و تحلیل بلاکچین چِینآلایزیز (Chainalysis) می‌گوید: دوج کوین در حال حاضر از نظر پذیرش سرمایه‌گذاران جدید در سطحی قرار دارد که از زمان بازار صعودی اواخر سال ۲۰۱۷ تا کنون دیده نشده است.
کد خبر : ۲۴۵۹۹۲

دوج کوین+بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز، شرکت تجزیه و تحلیل بلاکچین چِینآلایزیز (Chainalysis) می‌گوید: دوج کوین در حال حاضر از نظر پذیرش سرمایه‌گذاران جدید در سطحی قرار دارد که از زمان بازار صعودی اواخر سال ۲۰۱۷ تا کنون دیده نشده است.



این شرکت همچنین خاطرنشان کرد که بیشتر توکن‌های دوج کوین توسط تعداد کمی از افراد ثروتمند نگهداری می‌شود. به بیان دقیق‌تر، ۸۲ درصد از عرضه دوج کوین در اختیار ۵۳۵ موسسه است که هر کدام بیش از ۱۰ میلیون دوج دارند.

پلتفرم داده بلاکچین Chainalysis هفته گذشته گزارش Market Intel در مورد دوج کوین را منتشر کرد که فیلیپ گرادول (Philip Gradwell)، اقتصاددان ارشد این شرکت توضیح داد: تجزیه و تحلیل زنجیره‌ای دوج کوین نشان می‌دهد که در حال حاضر سطح پذیرش دوج کوین توسط سرمایه‌گذاران جدید در سطحی قرار دارد که از بازار صعودی اواخر سال ۲۰۱۷ تاکنون دیده نشده است، و سرمایه‌گذاران جدید سهم خود را از ۹ درصد در جولای ۲۰۲۰ به ۲۵ درصد در آگوست ۲۰۲۱ افزایش داده‌اند.

اقتصاددان ارشد Chainalysis همچنین اشاره کرد که مالکیت دوج کوین بسیار متمرکز است و گفت که تعداد کمی از شرکت‌های ثروتمند بیشترین حجم دوج کوین را دارند.

وی توضیح داد که در حال حاضر ۴ میلیون هولدر دوج کوین وجود دارد. با این حال، از ۱۰۶ میلیارد توکن DOGE، ۸۲ درصد از کل عرضه، در اختیار ۵۳۵ نهاد است که هر کدام بیش از ۱۰ میلیون DOGE دارند.

وی همچنین خاطرنشان کرد که از ۴ میلیون هولدر DOGE، ۲.۱ میلیون نهاد هر کدام کمتر از ۱۰۰ DOGE دارند و نیمی از آن‌ها ارز دیجیتال میم را برای بیش از دو سال هولد کرده‌اند. این اقتصاددان توضیح داد:

این واحد‌های دارای حجم پایین دوج کوین لزوماً افراد نیستند، اما به احتمال زیاد کیف‌های پراکنده‌ای هستند که متعلق به تعداد کمی از افراد است.

تجزیه و تحلیل بیشتر نشان می‌دهد: ۳۷ میلیارد از ۱۰۶ میلیارد توکن DOGE تنها در اختیار ۳۱ سرمایه‌گذار است که توکن DOGE خود را بین ۶ ماه تا ۲ سال نگه داشته‌اند. برخی از این‌ها ممکن است مشاغل تجاری مانند صرافی باشند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر