بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۳
مزه شکر بیشتر زیر زبان خریداران رفت؛

۲۳ درصد کاهش درآمد ماهانه "قشیر"

۲۳ درصد کاهش درآمد ماهانه
فروش محصولات تولیدی قند شیروان، قوچان و بجنورد در مردادماه به مقدار ۱۷.۴۹۷ تن گزارش‌شده و از ابتدای سال مالی تا انتهای مردادماه نیز مقدار فروش محصولات این شرکت ۴۴.۶۱۶ تن اعلام‌شده است.
کد خبر : ۲۴۶۱۸۳

تولیدی قند شیروان، قوچان و بجنورد+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت تولیدی قند شیروان، قوچان و بجنورد در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به مردادماه سال جاری مجموع درآمد‌های عملیاتی شناسایی‌شده طی این دوره یک‌ماهه را برابر با ۲۹۳ میلیارد ریال گزارش کرده و از ابتدای سال مالی تا انتهای مردادماه نیز مجموع درآمد‌های این شرکت بالغ‌بر ۸۲۶ میلیارد ریال اعلام‌شده، همچنین میزان سرمایه ثبت‌شده این شرکت ۳۳۰ میلیارد ریال ارائه‌شده و لازم به ذکر است که این شرکت تمامی محصولات خود را در بازار داخلی به فروش رسانده است.

درآمد‌های شناسایی‌شده قشیر تا مردادماه سال جاری

روند کسب درآمد قشیر+بورس نیوز

بر پایه این گزارش، میزان درآمدی که قشیر در مردادماه سال جاری به ثبت رسانده نسبت به ماه گذشته ۲۳ درصد کاهش را از خود بر جای گذاشته و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز ۷۵۸ درصد افزایش چمشگیر را به همراه داشته، از ابتدای سال مالی تا پایان مردادماه نیز درآمد‌هایی که اعلام کرده نسبت به سال گذشته ۲۲۶ درصد افزایش درآمد را به ثبت رسانده است.


بیشتر بخوانید: رشد ۵ درصدی سود انباشته شرکت "قشیر"


بیشترین میزان درآمدی که قشیر در مردادماه ماه از خود بر جای گذاشته در اختیار «شکر» با ۱۶۴ میلیارد ریال بوده که نرخ فروش آن برابر با ۱۲۱.۱۶۰.۶۴۸ ریال بوده که نسبت به سال گذشته افزایش ۱۵۷ درصدی نرخ قیمت را به همراه داشته است.

فروش محصولات تولیدی قند شیروان، قوچان و بجنورد در مردادماه به مقدار ۱۷.۴۹۷ تن گزارش‌شده و از ابتدای سال مالی تا انتهای مردادماه نیز مقدار فروش محصولات این شرکت ۴۴.۶۱۶ تن اعلام‌شده است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
رشد ۵ درصدی سود انباشته شرکت
تداوم سیر صعودی سود خالص "قشیر" طی دوره ۳ ماهه میاندوره‌ای؛

رشد ۵ درصدی سود انباشته شرکت "قشیر"

دیدار سهامداران
شرکت تولیدی قند شیروان، قوچان و بجنورد برگزار می کند؛

دیدار سهامداران "قشیر" در آخرین روز تیرماه

ارسال نظر