بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۶
حساب های کاربران صرافی کوین بیس هک شد
پس از ناپدید شدن دارایی کاربران Coinbase از حساب‌شان، آن‌ها از شیوه پشتیبانی از مشتریان این شرکت عصبانی هستند.
کد خبر : ۲۴۶۲۱۶

صرافی کوین بیس+بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز، به دنبال گزارش هک شدن و تخلیه حساب‌های کاربران، شرکت Coinbase به دلیل خدمات‌دهی ضعیف به مشتریان خود مورد انتقاد قرار گرفته است.



بر اساس تحقیقات ۲۴ آگوست توسط CNBC، هزاران مشتری از این شرکت شکایت کرده‌اند.

آن‌ها اظهار داشتند که با تعداد زیادی از مشتریان Coinbase مصاحبه کرده‌اند که ادعا می‌کردند هکر‌ها حساب‌های آن‌ها را تخلیه کرده‌اند، اما ناراحتی مشتریان به دلیل عدم پاسخگویی صرافی‌ها به درخواست‌ها و پشتیبانی ضعیف تشدید شده است.

مصاحبه با مشتریان Coinbase در سراسر کشور و بررسی هزاران شکایت، نشان می‌دهد که کاربران می‌بینند پول‌شان ناگهان از حساب آن‌ها ناپدید شده، و به دنبال آن خدمات ضعیف Coinbase از مشتریان باعث شده این کاربران احساس معلق بودن و عصبانیت کنند.

یکی از مشتریان Coinbase، تانجا ویدوویچ (Tanja Vidovic)، ادعا کرد که پس از دریافت تعدادی هشدار‌های امنیتی برای تغییر رمز عبور در ماه آپریل، تقریباً ۱۶۸، ۰۰۰ دلار از دارایی‌های ارز‌های دیجیتال خود را از دست داده است. او گفت، تلاشش برای تماس تلفنی با Coinbase بی نتیجه بوده است.

مشتری دیگری گفت که پس از ورود به برنامه Coinbase در ماه مارس، تقریبا ۳۵۰۰۰ دلار دارایی‌های مختلف ارز دیجیتال از حساب او ناپدید شده است. تیم پاسخگویی نظارتی Coinbase در نهایت با ارسال نامه‌ای به او اعلام کرده که معاملات در بلاک‌چین غیرقابل برگشت است و گفته است که بیمه نامه Coinbase سرقت از حساب‌های شخصی را پوشش نمی‌دهد.

در ماه مارس، نیویورک تایمز خبری را در مورد مشتری‌های Coinbase منتشر کرد که سرانجام پس از از دست دادن رمزارز‌های خود به ارزش ۱۰۰۰۰۰ دلار از این شرکت شکایت کردند.

دیگر کاربران Coinbase برای ابراز خشم خود از رسانه‌های اجتماعی استفاده کردند. مانند تحلیلگر مشهور Kaleo که به ۳۶۰، ۰۰۰ دنبال‌کننده خود گفت که این شرکت پشتیبانی کاملاً شرم‌آور از مشتریان را به نمایش گذاشته است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر