بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۹
پایانی بر روند نزولی
بیشترین میزان درآمدی که سیمان خوزستان در مردادماه از خود بر جای گذاشته مربوط به سیمان و کلینکر داخلی با ۴۴۸ میلیارد ریال بوده و نرخ فروش این محصول برابر با ۴.۶۶۷.۳۹۶ ریال اعلام‌شده است.
کد خبر : ۲۴۶۳۲۰

سیمان خوزستان+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت سیمان خوزستان در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به مردادماه سال جاری مجموع درآمد‌هایی که طی این ماه از خود بر جای گذاشته برابر با ۶۵۱ میلیارد ریال اعلام‌شده و از ابتدای سال مالی تا پایان مردادماه نیز موفق به کسب درآمد ۳ هزار و ۴۴۸ میلیارد ریالی شده است.

درآمد‌های این شرکت سیمانی از ۲ بخش فروش محصولات در بازار‌های داخلی و صادراتی تشکیل‌شده که بیشترین مقدار درآمدی که به‌دست‌آمده در بازار داخلی بوده، همچنین سرمایه ثبت‌شده سیمان خوزستان برابر با یک هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال بوده است.

درآمد‌های ثبت‌شده سیمان خوزستان تا مردادماه ۱۴۰۰

روند کسب درآمد سیمان خوزستان+بورس نیوز

بر پایه این گزارش انجام‌شده توسط گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت سیمان خوزستان در مردادماه سال جاری مقدار درآمدی که از خود بر جای گذاشته نسبت به ماه گذشته ۵۶ درصد رشد را به همراه داشته و این درآمد به‌دست‌آمده در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۳۰ درصد کاهش داشته است.

بیشترین میزان درآمدی که سیمان خوزستان در مردادماه از خود بر جای گذاشته مربوط به سیمان و کلینکر داخلی با ۴۴۸ میلیارد ریال بوده و نرخ فروش این محصول برابر با ۴.۶۶۷.۳۹۶ ریال اعلام‌شده است.

فروش محصولات سخوز در مردادماه

بر اساس این گزارش، شرکت سیمان خوزستان در مردادماه سال جاری موفق به فروش ۱۲۳.۰۴۲ تن از محصولات خود در بازار‌های داخلی و صادراتی شده که بیشترین مقدار فروش را در بازار داخلی مشاهده می‌کنیم، فروش محصولات سخوز نسبت به ماه گذشته ۴۳ درصد رشد را در پی داشته و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۵۱ درصد اُفت پیدا کرده است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
کاهش درآمد ۴۸ درصدی درآمدهای "سخوز" نسبت به هفته گذشته؛

"سخوز" ۵۵ هزار تن انواع سیمان را به بازار عرضه کرد

مشتریانی که سیمان‌های
عملکرد هفتگی رو‌به‌رشد سیمان‌ساز جنوبی؛

مشتریانی که سیمان‌های "سخوز" را بردند

حجم معامله ۳.۷۳۰ تنی
عرضه ۱۹.۵۰۰ تنی سیمان تیپ ۵ "سیمان خوزستان" در پیان هفته منتهی به ۱۸ تیرماه؛

حجم معامله ۳.۷۳۰ تنی "سخوز" در هفته منتهی به ۱۸ تیرماه

کسب سود هر سهم ۲.۵۸۹ ریالی
افزایش ۲۵۲درصدی سودآوری سیمان خوزستان در سال ۹۹؛

کسب سود هر سهم ۲.۵۸۹ ریالی "سخوز"

ارسال نظر